Asbak als meterhouder
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien zijn er hier mensen die daar bedreven in zijn en de mogelijkheid hebben om te printen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is wel typisch een voorbeeld van de mogelijkheden met 3D printing, diegene die dit oppakt kan hier echt geld mee verdienen.
@Jerry, dank je wel voor het goed zetten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voorstel, ik lever het materiaal en jij maakt het
Mag best een fles wijn kosten!
Gr. Joop
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik ga eens even aan de gang met 3D printing en de mogelijkheden.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Iemand een idee?
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volvo heeft dat heel slim gedaan, alles past precies. Om dezelfde reden gaan meters op de plaats van de asbak ook niet passen, no way dat er ruimte is voor de meters.
Andere oplossing is om een 4 gats meterhouder in de ventilatie opening te maken, net zoals Nathaninwa dat op TB heeft gedaan.
Je kunt ze bij hem bestellen, persoonlijk wil ik de vent niet missen maar het staat wel mooi mits je de meters hetzelfde houdt, geen digitale e.d. dat is geen gezicht imho.
Als alternatief kun je misschien een kleine multimeter (je weet wel Afr, Olie en turbodruk e.d.) achter je stuur op het plastic van de kolom maken, staat niet verkeerd, alhoewel dat natuurlijk wel weer digitaal is maar alla. Zelf ga ik in ieder geval daar een Afr meter plaatsen, beneemd iets het gezicht op je klokkenwinkel dat wel, maar je moet wat.
Onderstaand een foto van Nathaninwa, de verschillende moderne meters vindt ik persoonlijk erg lelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
@Adriaan: ik heb de aansteker met usb module nu aan de rechterzijde van de console gemaakt, zit uit de weg, kan er wel makkelijk bij en valt niet op.
@Hen: is natuurlijk Henk
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dronten schreef : Gaat niet lukken Henk, dan zit je tegen je weerstandenhouder aan, de asbak is aan de binnenkant niet voor niets halfrond.
Maar aan de bovenkant van de asbak is genoeg plek, om de metertjes iets te laten zakken. Je hebt dan iets meer plaats om iets in te bouwen, dan wanneer je alleen het opbergvakje gebruikt. Het onderste (grootste?) gedeelte van de ruimte waar nu nog de asbak zit, kun je dan gebruiken voor een logootje, eventueel wat LEDs, wat ondiepe schakelaars of gewoon als zwarte plaatje.
groetjes
Mathy