immobilizer, alarm bypass
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Henk als ik het goed begrijp moet ik de plus ergens anders weghalen, omdat de bedrading te zwak is voor de knipperlichten.henk 940LPT schreef : Massa kon ik niet uit de relaisvoet gebruiken, die heb ik gepakt op de gele accessoirestekker die daar ook achter het dasboard zit. Die mag max iets van 3 a 4 A hebben. Voor de zekerheid gemeten, multimeter kwam op een piek van max 0.7 A (uitgesmeerd over 100 ms, de meter meet geen kortere pulsen). Plus niet van de accessoirestekker gepakt, knipperlichten trekken tegen de 8A, dat is teveel voor de accessoirestekker.
De massa wordt hier toch alleen gebruikt voor de aansturing van het relais door het remotekastje. Dat gebruikt toch niet zoveel?
De motor in de bestuurdersdeur moet ik nog inbouwen. Ik heb er al een liggen uit een 940 97. In mijn herinnering van een paar jaar geleden gaf die plasticafdekkap in de deur wat problemen. Heb je nog een tip voor deze?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Vanmiddag even erin gezet. Met de palastic afdekkap bedoelde ik de ruitbegeleider.Adrian schreef : In mijn herinnering van een paar jaar geleden gaf die plasticafdekkap in de deur wat problemen. Heb je nog een tip voor deze?
Die moet er bij mij uit anders heb ik niet voldoende ruimte voor mijn handen om de clipjes te verwijderen. Het plastic is verhard en gaat natuurlijk weer stuk. Niet erg, zit weer op de plaats in en de ruit gaat prima open en dicht.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-