Uitnodiging & Agenda Extra ALV dd 12-09-15
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2015 22:06 #1421526
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onafhankelijk facilitator
Tja, wat jullie hier beschrijven is precies waarom ik al eens eerder heb aangegeven dat het van professionaliteit zou getuigen als het huidige bestuur (wie dat dan ook is) zal zorgen voor een onafhankelijk facilitator/leider voor de vergadering.
Ik vraag niet om een andere voorzitter voor de vergadering, want dan gaan weer veel mensen vallen over wat er volgens de statuten wel of niet kan. Nee, gewoon een onafhankelijk iemand van buiten (geen lid dus = geen belang) die gevraagd wordt om de vergadering te faciliteren.
Ben benieuwd, overmorgen weten we het....
Ik vraag niet om een andere voorzitter voor de vergadering, want dan gaan weer veel mensen vallen over wat er volgens de statuten wel of niet kan. Nee, gewoon een onafhankelijk iemand van buiten (geen lid dus = geen belang) die gevraagd wordt om de vergadering te faciliteren.
Ben benieuwd, overmorgen weten we het....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2015 22:11 #1421527
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BALV
Het is fijn dat de Emoties al hier op het Forum zijn verschenen.
De verhalen van Jan, Ton, Maarten, Henk, Rudiger geven een beeld wat er op heden speelt in de Vereniging, en welke meningen er zijn over de toekomst van onze mooie vereniging.
Dan hoeven we die Zaterdag niet allemaal te herhalen. Dat scheelt veel tijd en kunnen we constructief aan een oplossing werken,
Als de vergadering zich verlaagd in gekissebis dan hebben vele leden het wel gezien, en kunnen hun tijd beter gebruiken.
Groet Mart, lidnr.: 950.
De verhalen van Jan, Ton, Maarten, Henk, Rudiger geven een beeld wat er op heden speelt in de Vereniging, en welke meningen er zijn over de toekomst van onze mooie vereniging.
Dan hoeven we die Zaterdag niet allemaal te herhalen. Dat scheelt veel tijd en kunnen we constructief aan een oplossing werken,
Als de vergadering zich verlaagd in gekissebis dan hebben vele leden het wel gezien, en kunnen hun tijd beter gebruiken.
Groet Mart, lidnr.: 950.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2015 22:20 #1421528
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 90% niet
Ik denk dat 90% dit allemaal niet leest. Mart
Die komen om het aan te horen.
Dus we gaan het nog een keer doen
En Als Tom komt is Tom voorzitter en regelt hij het. Dan mag hij zeggen wie wat gaat doen. Peter.
Komt hij niet dan moeten we wat anders.
Ik benijd hem niet trouwens die Tom
Die komen om het aan te horen.
Dus we gaan het nog een keer doen
En Als Tom komt is Tom voorzitter en regelt hij het. Dan mag hij zeggen wie wat gaat doen. Peter.
Komt hij niet dan moeten we wat anders.
Ik benijd hem niet trouwens die Tom
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2015 23:46 #1421532
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zelf
Hallo Rudiger
Ton heeft zelf besloten op te stappen, dat was geen beslissing van Maarten of Peter.
groetjes
Mathy
Jij schreef : Ik heb echter ook gelezen dat technisch gezien, door de illegaliteit van Maarten en Peters deelname aan het bestuur, Ton Lagerweij toch nog de voorzitter is of kan zijn.
Ton heeft zelf besloten op te stappen, dat was geen beslissing van Maarten of Peter.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2015 07:49 #1421536
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn voorstel
Laat het rusten. Ga tijdens deze BALV geen besluiten nemen anders dan het bestuur (Maarten, Tom en Peter) demissionair verder te laten gaan en hun periode uit te laten dienen. Het gevolg hiervan is dat dit bestuur enkel nog de lopende zaken mag afhandelen en geen omstreden zaken mag behandelen.
Voordeel hiervan is dat het visieclubje voor de volgende ALV in het voorjaar een degelijke visie kan presenteren en dat er met verstand een nieuw bestuur kan worden gekozen. Dit bestuur kan dan direct met een nieuwe visie op pad.
Allerlei wilde plannen, zoals splitsen, worden uit emotie geuit. Laten we naar de toekomst kijken, geen ruzie maken en de aandacht weer richten op onze gezamenlijke hobby.
Voordeel hiervan is dat het visieclubje voor de volgende ALV in het voorjaar een degelijke visie kan presenteren en dat er met verstand een nieuw bestuur kan worden gekozen. Dit bestuur kan dan direct met een nieuwe visie op pad.
Allerlei wilde plannen, zoals splitsen, worden uit emotie geuit. Laten we naar de toekomst kijken, geen ruzie maken en de aandacht weer richten op onze gezamenlijke hobby.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2015 21:27 #1421554
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nou, als ik het zo lees is de
nou, als ik het zo lees is de gezamenlijke hobby juist ook een punt nu. Als sleutel adressen juist op deze basis niet meer de deuren voor ons open doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2015 09:03 #1421580
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wijsheid en respect
Vanuit de Veluwe wens ik jullie wijsheid en respect toe tijdens de BALV
K.W.W
Kiek,n Wat Wordt
Suc( V ) 6 allen......
K.W.W
Kiek,n Wat Wordt

Suc( V ) 6 allen......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2015 00:43 #1421605
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Henk
Henk
Het ging best ok hoor.
Vond het wel spannend , maar ging best ok!
Dwz, geen gescheld en geen echt gedoe!
Het ging best ok hoor.
Vond het wel spannend , maar ging best ok!
Dwz, geen gescheld en geen echt gedoe!
Moderators: Jerry Stam