Uitnodiging & Agenda Extra ALV dd 12-09-15

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2015 13:25 #1421494 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor alle duidelijkheid
Er is onvrede op diverse niveaus en op diverse gronden. Dat heeft wat mij betreft niet zozeer te maken met oud-gedienden, huidig dienden en wat voor dienden dan ook maar groepen mensen waarvan sommige in twee of drie groepen kunnen zitten.
Was wat mij betreft dan ook nul waarde-oordeel maar een droge opsomming.
Zou er zaterdag wel bij willen zijn maar mijn taken bij het stoomgemaal hebben voorrang.
Iedereen succes en wijsheid gewenst!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2015 18:33 #1421508 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Betrokkenen
Lex,

Betrokkenen, waar ik mezelf dan ook maar even toe reken als moderator, vragen om niet aan de vergadering deel te nemen, lijkt me zonde in ieder geval van mijn tijd. Ik ga uit van een vervelende, nare, vergadering waar vast wel mensen weglopen / schreeuwen / etc. Dan kan het alleen maar meevallen.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2015 18:36 #1421509 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Jerry,
Jerry,
Daar zit (helaas) ook wel weer wat in....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2015 19:51 #1421512 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed idee Lex
Ik zou zo zeggen maak er een hbalv van! heel bijzondere algemene ledenvergadering!
Ik kan mij daar prima in vinden. Als organisator van de laatste 7 sleuteldagen bij Nordicar meen ik een aardig idee te hebben wat de sleutelliefhebbende leden willen. Ik twijfel er niet aan dat ze, net zoals ik, dit graag blijven continueren. Natuurlijk zijn er leden met andere behoeftes. Die behoeftes zullen dan vast ook besproken worden. Ik ga er echter vanuit dat bijna niemand nog bij een eliteclubje wil horen die een hoog " kijk mij eens" gehalte heeft of naar de dealer stapt met een bak geld en de mooiste van de club koopt. Neen, de echte liefhebbers zitten volgens mij tussen sleutelaars, degenen die ook andere leden wat goedkope onderdeeltjes gunnen, degene die steeds klaar staan om andere leden te helpen, of die anderzins zodanig gecharmeerd zijn van de 7 en 9 series dat persoonlijk gewin, op de borstklopperij of de behoefte om maar steeds de mooiste en knapste volvo van de club te hebben helemaal niet ambiëren.
En juist met die bovengenoemde leden, die hopelijk het meest vertegenwoordigd zullen zijn op de (H) Balv wil ik graag mee omgaan en leuke dingen organiseren en met mij ongetwijfeld, Henk, Paul Ton en tevens nog enkele andere leden die nu nog graag een beetje op de achtergrond willen blijven.

Ik wacht met spanning af wat er aanstaande zaterdag gebeuren zal. Zeker is dat Henk, Paul, Ton en ik sowieso de Volvohobby onbaatzuchtig zullen blijven uitoefenen omdat ze dat nu eenmaal graag doen. De vraag is enkel is of dat met of zonder de V700 vereniging zal zijn . In de (h)balv is de keus aan jullie!

Groetjes Rudiger

Ps. Ton heeft ook bijna de mooiste gekocht maar heeft gedurende zijn voorzitterschap en daarna, heel veel goedkope en meestal gratis auto's en onderdelen aan leden gegeven. Hij heeft tevens nooit een kilometer of een cent gedeclareerd aan de vereniging. Dus bij deze is hij gevrijwaard van het " kijk mij nou" predikaat. :-)

Groetjes Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2015 20:03 #1421514 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spreektijd
Mensen niet toelaten gaat niet lukken.
Wellicht dat we iets moeten doen met een klok en spreektijd?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2015 20:55 #1421518 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tijd
Ik mag hopen dat de uitbater van de lokatie de tent niet te laat gaat sluiten.

Het idee wat Jerry heeft heb ik ook. Ik parkeer niet vlak voor de deur dat weet ik wel :)

Ik heb in ieder geval mijn auto al maanden niet gewassen en rij met een 14 jaar oud olie filter waarmee ik zelf al 23500 km dit jaar mee gereden heb. Dus val ik al snel buiten de boot.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2015 20:59 #1421519 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik verwacht ook eigenlijk
Ik verwacht ook eigenlijk niet dat we er lekker uit komen.
Zolang de man die de hamer vast houdt een van de twee genoemde kanten vertegenwoordigd zal dat niet lekker werken.

Blijft erg jammer dat er geen bereidheid is om een gespreksleider of desnoods vertrouwens persoon de scherpe kantjes af te laten vlakken.

Andere kant, misschien maakt dit het juist wel duidelijker in het maken van keuzes, voor mij wel tenminste.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2015 20:59 #1421520 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goed idee
een wekker met aan weerskanten twee grote bellen die goed zijn te horen of een stopwatch bediend door de bedenker van dit idee,is die ,die middag tenminste zoet .

Groeten Ted.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2015 21:11 #1421522 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eens
Dat zou wel eens het geval kunnen zijn ja
Tenzij Tom niet komt.
Want dan moet de vergadering het "zelf" regelen staat er geloof ik.
Alleen dat zal al vuurwerk kunnen opleveren ben ik bang.

Iemand een idee hoe we dat gaan oplossen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-09-2015 21:38 #1421525 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voorzitterstafel

Het zou me niet eens verbazen indien de gehele voorzitterstafel vol zit met niet- bestuursleden. Die zal dan eerst leeggemaakt moeten worden. Want enkel het bestuur hoort aan die tafel. En dat is momenteel enkel Tom Fikkert. Die is dus de enige rechtmatige voorzitter. Ik heb echter ook gelezen dat technisch gezien, door de illegaliteit van Maarten en Peters deelname aan het bestuur, Ton Lagerweij toch nog de voorzitter is of kan zijn. Helemaal spannend indien dit klopt. Natuurlijk kan Tom ook nog aftreden of niet verschijnen in het belang van de vereniging. Leuke speculaties.
Aangezien het bestuur (Tom Fikkert dus) niets van zich laat horen kunnen we misschien al een oproep doen voor een onpartijdige vergaderleider. Vanuit die aanmeldingen kunnen we dan kiezen/stemmen.

Groetjes Rudiger

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC