Pagina7
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
960 B204FT schreef : En nog steeds staat de volledige pdf van de laatste Factor online...
Verantwoordelijkheid hebben is wat anders dan verantwoordelijkheid nemen.
Adriaan
En er zijn bestuursleden en moderatoren online geweest.
Edit: gelukkig is de digitale versie aangepast. www.volvo700vereniging.nl/node/50869
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Melvin Wals
- Nieuw lid
-
Bij mij gaan niet de handen op elkaar voor het artikel op pagina 7, maar het tegengeluid vind ik ook niet voor de poes. Ik denk dat ik toch wat gematigder ben. Ik hoop dat er ruimte is voor gematigdheid binnen de vereniging.
Voor opinie en achtergronden ploft bij mij iedere week de Groene op de mat. Dat blijft ook zo, want 'pagina 7' haalt het hier niet bij, net zo goed de Groene niet zo sterk is met Volvo's 700. Ik kijk dan ook altijd reikhalzend naar de Factor. Ook in dit nummer stonden leuke artikelen, zoals de Volvo van 'De prooi' en de C90 convertible. Ik hoop dat de redactie het lukt om de Factor vlot te trekken en niet het koppie erbij laat hangen na deze ongelukkige exercitie. Wij leden moeten ook de schouders eronder zetten. Wie heeft er leuke artikel ideeën?

- V700 register
- Nieuw lid
-

Ik denk dan, speciaal voor de niet forum lezende leden, als je een klusje aan je auto doet, maakt wat foto's , maak een korte beschrijving en stuur die op?
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet will
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Over pagina 7 is al veel geschreven. Het is wat mij betreft een ongelukkige bladzijde in de V700-historie. Snel de pagina omslaan.
Maar laten we er wel een positieve wending aan geven. De redactie heeft ondersteuning nodig. Laten we inventariseren wat we gezamenlijk kunnen bijdragen aan ons clubblad.
Ik bied aan:
- 2 x per jaar een artikel te schrijven voor de Factor 700 met foto's erbij
- hulp aan leden die een artikel willen schrijven maar effe een helpend handje nodig hebben
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zeg: Redactiecorvee
Iedere aflevering wijzen we 4 leden aan die iets MOETEN schrijven.
Dat mag over alles gaan zoalng het maar Volvo 700 gerelateerd is, en niet politiek

- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Verder ben ik bereid om (vanuit mijn ervaring en expertise), in het geval daar behoefte aan is, samen met Maarten de rubricering en indeling van de Factor eens tegen het licht te houden. Dit nadat we alle wensen en (opbouwende) kritiek hebben geïnventariseerd.
Bijdragen afdwingen lijkt me minder wenselijk. Graag een blad dat ontstaat vanuit enthousiasme en spontaniteit. Maarten is mans genoeg om een en ander in goede banen te leiden.
Bij voorbaat een prettige gedachte dat we over een aantal maanden terugkijkend kunnen vaststellen dat alle commotie uiteindelijk toch ergens goed voor was.
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-