Pagina7
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
solexpaul schreef : Ik lees hier dat mensen hun hulp hebben aangeboden lange tijd terug en nog niets hebben gehoord. Is een redactie met meerdere mensen wel gewenst ?
Niet met deze snelheid van communiceren Paul.
@Bestuur. Twee verschillende reacties van bestuursleden zonder onderlinge afstemming? En dat in deze situatie?
@ Whitehorse. Je aanmelden en dan geen reactie krijgen heb ik eerder gelezen bij een ander onderwerp.
Ook al was het bedoeld als Humor, dan hoort het er nog niet in!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit stuk is zo over de top, zo sterk uitvergroot, zo satirisch dat iedereen toch moet begrijpen dat je dit met een knipoog moet zien.
Zo heb ik het tenminste gelezen en zo heb ik het geplaatst. Hier zit natuurlijk totaal geen kern van waarheid in maar is gewoon bedoeld als een stukje scherpe satire. Mij stuitte het niet tegen de borst. Zeilen op het randje, dat wel, maar dat moet kunnen denk ik.
Of een dergelijke artikel thuishoort in ons blad? Wellicht hoort een dergelijk stuk in deze vorm niet in ons blad. Maar gezien de wienige kopij die aangeleverd was/werd was ik op gegeven moment ook blij met elke letter die ik binnen kreeg.
Het verslag van de PRV rit die afgelopen september heeft plaatsgevonden kwam net nadat het blad naar de drukker was verstuurd. Alle overige evenementen die jullie missen, daar heb ik geen letter van ontvangen.
Ik roep al 7 jaar dat de Factor een blad is met elkaar, voor elkaar. Nou dat met elkaar is eerder dat maar een paar man wat doen voor de rest.
IK zeg daarom Stop met zeuren en schrijf eens wat. Je kan het navragen bij iedereen die ooit wat geschreven heeft, wat ik krijg publiceer ik, soms een nummer later, bij tijdloze artikelen schuif ik wel eens wat door naar een volgend nummer maar geplaatst wordt het.
Met vriendelijke groet,
- Melvin Wals
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je een bijsluiter in je blad moet plaatsen is het kansloos natuurlijk.
Laat een ieder gewoon eerlijk zijn, dit is oprechte galspuwerij van iemand.
Ophef maakt het ineens satire.
Maar zeker niet minder verwerpelijk.
- Melvin Wals
- Nieuw lid
-
Persoonlijk vind ik dit zeker een leuk item. Ook de 762c van een voorgaande issue vond ik prachtig. Jammer dat deze auto's nooit gebouwd zijn. Buiten dat is het bijzonder knap dat iemand het machtig is om met dergelijke virtuele creaties op de proppen te komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En omdat jij het wel vond kunnen en wij niet van die prachtige literaire werken bij je indienen, hebben wij geen recht om te zeuren over een blad dat gevuld wordt met beeldspraak over Hitler en Geitenneukers.
Dat is duidelijke taal, bedankt voor de verheldering.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wees nu ff eerlijk, tussen de eerste en de tweede factor zit zoveel tijd, waarom in hemelsnaam een photoshop van een niet bestaande auto en daar 6 bladzijdes mee vullen ?????
De ontvanger bepaalt de kwaliteit van iets en niet de maker ervan dus stoppen met zeuren vind ik enigszins hooghartig klinken.......
Word tijd voor een enquete over het voorbestaan van de factor. Gezien de kosten ervan in vergelijk met het totale budget van de vereniging is dit mi. een onderzoek waard.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind het ook leuk om een wannahave te zien maar om daar 6 pagina's mee te vullen...... 1 fotootje was prima geweest.... Dan was het nog leuk......