bevriezing fiscale vrijstelling oldtimers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar!! als je er nog een wil kopen van voor 83, wat dan? Hierbij de grijskentekens voor particulieren nog in gedachten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hopelijk heeft het nut, maar zo'n zijïge zal wel niet vertellen dat hij tig protesten heeft ontvangen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Het is politiek maar ook belangenbehartiging. Persoonlijk word ik niet getroffen door dit besluit. Het zou echter heel erg jammer zijn als de generaties na ons niet de mogelijkheid krijgen om HUN young- of oldtimers te hebben en dit privilege alleen zal zijn voorbehouden aan de "happy few". Vandaar mijn oproep tot actie.
Overigens is deze reactie en de oproep voor 100% op persoonlijke titel, dit om misverstanden te voorkomen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op geen enkele manier ga ik hier politiek bedrijven omdat de Fehac dat zo graag wil. Als er iets is wat me dwars zit, organizeer ik zelf iets maar laat me niets voorschrijven door anderen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Brief gedownload en verstuurd. Omdat IK dat wil.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Na er een tijdje over nagedacht te hebben kan ik het hiermee wel eens zijn. Zopas mochten we nog lezen dat 'we' als vereniging lid zijn geworden van de FEHAC, nu zouden we op eigen titel mailtjes naar kamerleden moeten gaan sturen. Mij lijkt juist dat de FEHAC hier voor op de barricaden moet. Een schrijven/actie van zo'n reusachtige (??) belangenorganisatie moet toch meer doen dan een paar duizend mailtjes die niemand gaat lezen.MSuidgeest schreef : Hier doen we dus niet aan mee.
Op geen enkele manier ga ik hier politiek bedrijven omdat de Fehac dat zo graag wil. Als er iets is wat me dwars zit, organizeer ik zelf iets maar laat me niets voorschrijven door anderen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat de brief niet erg sterk is, betekent trouwens niet dat ik niet met het standpunt eens ben.sdijkstra schreef :
Dus niet verstuurd.Jeroen schreef : En de brief van de FEHAC is inhoudelijk niet erg sterk. maar soit.
(Dit lijkt trouwens op politiek en is formeel niet op zijn plaats op dit forum )
En politiek... Dit heeft met belang van de leden van onze vereniging te maken.
Daar kun je het mee eens zijn of niet. JIJ moet het er mee eens zijn. En anders.. even goede vrienden natuurlijk.
Als we het op de man, of de partij zouden spelen dan wordt het wat anders.
Of op de poltiek , je weet wel, dat van zakkenvullers en die in den haag en zo.
Maar daar is hier geen sprake van.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Belang voor de oldtimer-liefhebber??
Ik heb het gevoel (mening) dat er veel misbruik wordt gemaakt van de oldtimer-regeling.

Ik heb trouwens voor het lidmaatschap van de FEHAC gestemd, laat dat duidelijk zijn. Deze organisatie gaat ons vertegenwoordigen, dus deze actie lijkt mij overdreven en zinloos.
Succes met actievoeren en we zullen zien wat de politiek deze week zal beslissen.