Groupbuy afgerond: Mannesmann Gereedschapskoffer 94-delig - Prijs 55 en een halve euro.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Nee, niet meer in de mats na een jaar. Heb er wel iemand, als weggevertje, een plezier mee gedeaan. Heb intussen van Joost al een p.m. ontvangen, deze ook al beantwoordt. Bas kan over de leverancier waarschijnlijk nog wel iets over vertellen.
Gr., geejee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die is nog wel te krijgen ja.Berichtje volgt.jblokzijl schreef : Weet iemand of deze koffer nog ergens te koop is?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gr. Cees

<pre>Cees van Epenhuijsen Lidnummer 160. </pre><pre>Volvo V90 3.0 </pre>Baseman schreef :
Die is nog wel te krijgen ja.Berichtje volgt.jblokzijl schreef : Weet iemand of deze koffer nog ergens te koop is?
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Kweet niet of je die op de beurs binnenkort goedkoper vind.
De kleine ratel was bij mij binnen een half jaar naar zijn grootje maar de rest doet het nog prima.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij ook, maar dat was omdat het schroefje eruit viel.Met loc-tite weer teruggezet, sindsdien geen last meer van gehad.Wytze schreef : De kleine ratel was bij mij binnen een half jaar naar zijn grootje maar de rest doet het nog prima.
Overigens, zit er 10 jaar garantie op, dus als ie stuk is, kan ie na overleg met Mannesmann GMBH gewoon per post die kant op en krijg je een nieuwe retour.
De dagknaller prijs, is trouwens de reguliere verkoopprijs, maar dat even terzijde.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
waar dan regulier?
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.outletplanet.nl/allround-mannesmann-...4bf5c6c5f2f8d29a6a4a " target="_blank">Nou, hier dan....;-)Wytze schreef : waar dan regulier?
Maar ik zie nu, dat sinds een week of twee de prijs gestegen is.Hij was 55 euro, incl verzending 61, nu dus 5 euro duurder, de aanbieding is dan inderdaad nu goedkoper.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Ik vind het een hele fijne zaak.
Ze hebben bijna alles en voor hele scherpe prijzen.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-