Groupbuy afgerond: Mannesmann Gereedschapskoffer 94-delig - Prijs 55 en een halve euro.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2008 11:47 #1212661
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gemaild.
Ik heb een 'boze' mail gestuurd (betrefffende de twee sets met deuken en de niet geleverde sets) en wacht op antwoord.Indien er iets te melden is, laat ik het hier weten.
Ofschoon het een en ander buiten mijn 'schuld' om is gebeurd, betreur ik de gang van zaken. Hiervoor mijn excuses.
Ofschoon het een en ander buiten mijn 'schuld' om is gebeurd, betreur ik de gang van zaken. Hiervoor mijn excuses.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2008 13:20 #1212670
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic helaas
Hoi Bas,
Goede werk. Want ook hier tot op heden niets ontvangen.
groeten Ad
Goede werk. Want ook hier tot op heden niets ontvangen.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2008 21:18 #1212691
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic op de stoep
Bas,
Ik heb mijn doos al ontvangen en al een bedankje gestuurd. Nog even over de wijze van verzenden. Mijn doos lag gewoon op de deurmat toen ik thuis kwam. Nu woon ik vrijstaand en heb een oprit van een meter of dertig en dus weinig zicht van buren of vanaf de straat op de voordeur. Als iemand in de tussentijd aan de deur was geweest had hij/zij echt zonder enig probleem de doos mee kunnen nemen.
Ik heb de ''tranporter'' daarop aangesproken.
Dat had volgens hem natuurlijk niet mogen gebeuren maar hij voegde er wel aan toe dat de doos niet door de reguliere bezorgdienst was gebracht. Het zou gaan om een ingehuurd bedrijf wat weer als oorzaak zou heben dat de dozen niet juist waren aangeleverd. Nu ja, ik ben daar verder niet op ingegaan, maar nu er zoveel 'klachten' zijn is het misschien zinvol toch even te achterhalen hoe een en ander verlopen is. Voor een volgende keer.
Groet,
Wart
Ik heb mijn doos al ontvangen en al een bedankje gestuurd. Nog even over de wijze van verzenden. Mijn doos lag gewoon op de deurmat toen ik thuis kwam. Nu woon ik vrijstaand en heb een oprit van een meter of dertig en dus weinig zicht van buren of vanaf de straat op de voordeur. Als iemand in de tussentijd aan de deur was geweest had hij/zij echt zonder enig probleem de doos mee kunnen nemen.
Ik heb de ''tranporter'' daarop aangesproken.
Dat had volgens hem natuurlijk niet mogen gebeuren maar hij voegde er wel aan toe dat de doos niet door de reguliere bezorgdienst was gebracht. Het zou gaan om een ingehuurd bedrijf wat weer als oorzaak zou heben dat de dozen niet juist waren aangeleverd. Nu ja, ik ben daar verder niet op ingegaan, maar nu er zoveel 'klachten' zijn is het misschien zinvol toch even te achterhalen hoe een en ander verlopen is. Voor een volgende keer.
Groet,
Wart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2008 22:48 #1212701
door V700 register
Wie was trouwens die vervoerder? DPD?
Beantwoord door V700 register in topic Wie.
Dat was me ook al opgevallen, gewoon op de mat leggen, dat vind ik niet kunnen.wart schreef : Ik heb de ''tranporter'' daarop aangesproken.
Wie was trouwens die vervoerder? DPD?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2008 19:01 #1212727
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic DPD
De bon op de doos is van DPD, maar daarop aangesproken zeggen ze het vervoer te hebben uitbesteed. Citaat: ''omdat de dozen niet conform de regels waren aangeleverd".
Overigens, ik heb al eens eerder een pakje uit Duitsland via DPD gekregen...ook dat lag gewoon voor de deur.
Groet,
Wart
Overigens, ik heb al eens eerder een pakje uit Duitsland via DPD gekregen...ook dat lag gewoon voor de deur.
Groet,
Wart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2008 11:04 #1212770
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weer gemaild.
Ik heb wederom een mail gestuurd, omdat ik op de eerste tot op heden geen reactie had gehad.
Ik wacht weer af.
Ik wacht weer af.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2008 14:53 #1212775
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Update.
Ik heb mail terug van een erg meewerkende medewerker van het verkopende bedrijf, wat me weer gelukkig stemt.
Behalve de speciefieke vraag aan Hans (die in je berichtenbox ligt, Hans), bevatte het mailtje onder andere de volgende regels:<pre>De andere pakketten ben ik mee bezig. Ga indien nodig nieuwe versturen, maar Ik wacht nog heel even het bericht van de vervoerder af. </pre><pre>Dus, dat stemt me weer hoopvol, dat het toch weer goed komt. </pre>
Behalve de speciefieke vraag aan Hans (die in je berichtenbox ligt, Hans), bevatte het mailtje onder andere de volgende regels:<pre>De andere pakketten ben ik mee bezig. Ga indien nodig nieuwe versturen, maar Ik wacht nog heel even het bericht van de vervoerder af. </pre><pre>Dus, dat stemt me weer hoopvol, dat het toch weer goed komt. </pre>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2008 19:09 #1212858
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Just to keep you posted.
Ik heb vandaag niets vernomen, van de vervoerder of verkoper.Hans dus wel, hopelijk heeft ie zijn set morgen, de rest is mij nog onduidelijk.
Als dat morgen nog zo is, ga ik weer eens mailen.
Als dat morgen nog zo is, ga ik weer eens mailen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2008 15:15 #1212942
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ze hebben me gevonden!
Hallo Bas (en anderen uiteraard),
Dpd is er vandaag in geslaagd om mijn woning te vinden en hebben de kist achtergelaten op de plek die ik hen beschreven had. Dekist is niet beschadigd. Wellicht een tip voor de andere "nog-niet-ontvangers": Probeer zelf eens met het dichtstbijzijnde depot van dpd te bellen om te kijken of het daar misschien nog staat. In Drenthe is me dat gelukt zonder verzendnummer, alleen met naam/adres van ontvanger.
En Bas...nogmaals bedankt voor de inspanningen en "after buy service".
Dpd is er vandaag in geslaagd om mijn woning te vinden en hebben de kist achtergelaten op de plek die ik hen beschreven had. Dekist is niet beschadigd. Wellicht een tip voor de andere "nog-niet-ontvangers": Probeer zelf eens met het dichtstbijzijnde depot van dpd te bellen om te kijken of het daar misschien nog staat. In Drenthe is me dat gelukt zonder verzendnummer, alleen met naam/adres van ontvanger.
En Bas...nogmaals bedankt voor de inspanningen en "after buy service".
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2008 15:44 #1212945
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verantwoordelijk.
Ik voel me toch een beetje verantwoordelijk voor het oplossen van het tot nu toe niet verschijnen van de sets.
Als iemand zelf met DPD contact op wil nemen, prima, maar ik wil het ook doen, geen punt.Echter, de verkoper is er, hoop ik, ook mee bezig, dan hebben we in het slechtste geval dus 3 trajecten parallel, wat niet handig is.
Zou eenieder even willen aangeven wat de status is, zodat ik daar iets mee kan?Van de 6 koffers die zoek waren, zijn er namelijk 2 weer terecht, de status van de andere 4 is mij, na de eerste melding, onduidelijk, noch heb ik vernomen/gechecked of de personen die nog iets verwachten online geweest zijn.Beetje verwarrend.
Ik zal vanavond naar de resterende 4 een bericht type, als ik nog niets van jullie vernomen heb, graag terugkoppeling.Ik zal dan zelf contact opnemen met de vervoerder/verkoper, tenzij anders aangegeven.
Is dat iets?
@Hans: Mooi dat het voor mekaar is. Dit was de laatste keer, dat is duidelijk.....
Als iemand zelf met DPD contact op wil nemen, prima, maar ik wil het ook doen, geen punt.Echter, de verkoper is er, hoop ik, ook mee bezig, dan hebben we in het slechtste geval dus 3 trajecten parallel, wat niet handig is.
Zou eenieder even willen aangeven wat de status is, zodat ik daar iets mee kan?Van de 6 koffers die zoek waren, zijn er namelijk 2 weer terecht, de status van de andere 4 is mij, na de eerste melding, onduidelijk, noch heb ik vernomen/gechecked of de personen die nog iets verwachten online geweest zijn.Beetje verwarrend.
Ik zal vanavond naar de resterende 4 een bericht type, als ik nog niets van jullie vernomen heb, graag terugkoppeling.Ik zal dan zelf contact opnemen met de vervoerder/verkoper, tenzij anders aangegeven.
Is dat iets?
@Hans: Mooi dat het voor mekaar is. Dit was de laatste keer, dat is duidelijk.....

Moderators: Jerry Stam