Groupbuy afgerond: Mannesmann Gereedschapskoffer 94-delig - Prijs 55 en een halve euro.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De ander group buys gingen zonder problemen, dan mag er wel eens iets mis gaan. In dit geval heb ik echt wel hoop dat het goed komt. Ook vandaag niets mogen ontvangen. Voor mij mag jij, als je zo vriendelijk wilt zijn met de leverancier contact blijven houden. Lijkt me inderdaad niet zo handig om allerlei paralelle kanalen te starten.
groeten Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor alle duidelijkheid: Er heerst bij mij in jouw richting absoluut geen negatief gevoel over de afhandeling. Zoals Ad al schreef: buiten jouw schuld, zoiets kan een keer gebeuren.
Ik hoop dat de nog-niet-ontvangers ook op korte termijn hun doosje hebben.
groet,
Hans.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Thanks.hans dus schreef : Voor alle duidelijkheid: Er heerst bij mij in jouw richting absoluut geen negatief gevoel over de afhandeling. Zoals Ad al schreef: buiten jouw schuld, zoiets kan een keer gebeuren.
- Roger Smeets
- Nieuw lid
-

Bij deze even de gevraagde update. Bij mij is ook tot op vandaag nog niets gearriveerd. Zodra dit alsnog gebeurt laat ik het je natuurlijk direct weten.
Roger
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Bedankt voor alle moeite en tijd die je er in investeert!
Groet aan de meiden, G.J.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is er nog nieuws? want hier is nog niets aangekomen. Begreep ik dat er een moment komt dat de leverancier de koffer opnieuw opstuurt?
groeten
Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wacht het weer even af, ze zouden maandag al opnieuw verzonden moeten zijn, betekent dat je ze vandaag moet ontvangen.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een en ander heeft nogal vertraging opgelopen omdat er daar is ingebroken en het versturen van de doppendozen even van ondergeschikt belang was.
Kleine tegemoedkoming: Er zit voor de drie laat-ontvangers een kleine (nuttige) attentie bij, voor het ongemak.
Graag een seintje als ze er zijn, zal maandag worden, verwacht ik.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Weer perfect geregeld! Zojuist aan de deur ontvangen, het pakket. In mijn ogen een erg grote doos, maar wat schertst mijn verbazing: Als "kleinigheidje" een schitterende 101 delige "schroef en bitjes set", ook van Mannesmann. Kijk, dat was het wachten uiteraard wel waard. Ik ben blij dat ik tot de 3 late nietontvangers behoor. Helemaal toppie!
Groet, Gerrit-Jan