Groupbuy afgerond: Mannesmann Gereedschapskoffer 94-delig - Prijs 55 en een halve euro.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-09-2008 21:32 #1211616
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic +1 maakt 12..
Bas,
Je weet vaak van die mooie voorstellen te doen..
Omdat sleutelen met goed gereedschap veel beter gaat en leuker is wil ik ook wel zo'n setje.. alsjebleft..

Je weet vaak van die mooie voorstellen te doen..
Omdat sleutelen met goed gereedschap veel beter gaat en leuker is wil ik ook wel zo'n setje.. alsjebleft..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2008 10:07 #1211657
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic +1=13
hier ook een liefhebber
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2008 14:58 #1211678
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 14
Ik doe ook mee Bas!
Groet,
Paul
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2008 15:23 #1211681
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vkb
Bas, denk jij eigenlijk naar de VKB te gaan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2008 15:24 #1211684
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee.
Neen, helaas.
Wel een handige (verborgen) tip trouwens.
Wel een handige (verborgen) tip trouwens.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2008 21:39 #1211709
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook een Setje

Bas,
Doe mij ook maar een setje, is een leuk verjaardags cadeau voor mezelf.

Groet,
Mart, lidnummer 950, Volvo940,LpT, LPG,M90, 285000km

Bas,
Doe mij ook maar een setje, is een leuk verjaardags cadeau voor mezelf.

Groet,
Mart, lidnummer 950, Volvo940,LpT, LPG,M90, 285000km

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2008 19:32 #1211744
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gereedschap
Hoi Bas,
Doe mij er ook maar een.
groeten Ad
Doe mij er ook maar een.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2008 23:15 #1211842
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog een prijsupdate.
Door mij er als verzender tussenuit te halen en doordat de verkoper voor alle sets blijkbaar toch los de verzendkosten wil hebben, helaas, kan ik er wel iets minder van maken, maar minder dan ik hoopte.
Prijs, 55,50 euro.
Nu ja, alle beetjes helpen.
Ik ga de geintresseerden nu mailen, als ik daarmee klaar ben, zet ik de groupbuy op slot.
Mag ik van de geinstreseerden die EEN ANDER ADRES hebben dan in de ledenlijst staat, even een PB ontvangen met de correcte adresgegevens?
Prijs, 55,50 euro.
Nu ja, alle beetjes helpen.
Ik ga de geintresseerden nu mailen, als ik daarmee klaar ben, zet ik de groupbuy op slot.
Mag ik van de geinstreseerden die EEN ANDER ADRES hebben dan in de ledenlijst staat, even een PB ontvangen met de correcte adresgegevens?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2008 23:49 #1211850
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mails verzonden.
En al voor ik goed en wel klaar was, stond de eerste bijschrijving er al op...........
Snel hoor!
Maar goed, ik ga ze bestellen zodra de financien rond zijn.
Opgeven voor de groupbuy kan dus niet meer.
Ik voeg achter eenieders (forum-)naam toe, wat de stand van zaken is.Dit is enkel voor het overzicht gemakkelijk, dan weet je zelf ook ofer iets nioet klopt, als het niet is bijgewerkt, terwijl je het idee hebt dat dat wel zou moeten zijn.

Maar goed, ik ga ze bestellen zodra de financien rond zijn.
Opgeven voor de groupbuy kan dus niet meer.
Ik voeg achter eenieders (forum-)naam toe, wat de stand van zaken is.Dit is enkel voor het overzicht gemakkelijk, dan weet je zelf ook ofer iets nioet klopt, als het niet is bijgewerkt, terwijl je het idee hebt dat dat wel zou moeten zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2008 18:07 #1212271
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Besteld en morgen verzonden.
De sets zijn besteld en zullen morgen worden verzonden.Als het goed is, zijn ze dus donderdag in uw aller bezit.
Kanttekening van de verzender, vandaag ontvangen:<pre>Goededag, Uw bestelling is in behandeling genomen. Wij gaan morgen het pakket klaarmaken voor verzending. Het pakket wordt morgen ook verzonden. Normaliter kunt u het over 1 a 2 werkdagen na verzending thuis verwachten. Grote pakketten duren max 2 dagen langer. Mocht u niet thuis zijn, adviseren we u met een briefje op de voordeur aan te geven dat het b.v. bij de buren kan worden afgeleverd. Als er duidelijke zichtbare schade aan het pakket te zien is adviseren we om het pakket te weigeren en ons in te lichten. We wijzen u erop de orginele verpakking te bewaren ivm garantie! Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop.</pre><pre>Dan is u allen geinformeerd.Om met een briefje op de deur aan te geven dat er niemand thuis is, is ook zo wat, maar ik geef het slechts door, doe ermee wat u goeddunkt.</pre><pre>Sets die zaterdag nog niet zijn geleverd, hoor ik graag van, via een PB.Veel sleutelplezier met de sets. </pre><pre> </pre>
Kanttekening van de verzender, vandaag ontvangen:<pre>Goededag, Uw bestelling is in behandeling genomen. Wij gaan morgen het pakket klaarmaken voor verzending. Het pakket wordt morgen ook verzonden. Normaliter kunt u het over 1 a 2 werkdagen na verzending thuis verwachten. Grote pakketten duren max 2 dagen langer. Mocht u niet thuis zijn, adviseren we u met een briefje op de voordeur aan te geven dat het b.v. bij de buren kan worden afgeleverd. Als er duidelijke zichtbare schade aan het pakket te zien is adviseren we om het pakket te weigeren en ons in te lichten. We wijzen u erop de orginele verpakking te bewaren ivm garantie! Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop.</pre><pre>Dan is u allen geinformeerd.Om met een briefje op de deur aan te geven dat er niemand thuis is, is ook zo wat, maar ik geef het slechts door, doe ermee wat u goeddunkt.</pre><pre>Sets die zaterdag nog niet zijn geleverd, hoor ik graag van, via een PB.Veel sleutelplezier met de sets. </pre><pre> </pre>
Moderators: Jerry Stam