word er moedeloos van --> starterkrans of bak
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2012 10:01 #1369891
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vanmorgen
Heb het vanmorgen ook bij de betreffende garage voorgelegd.Hij wil het graag zelf zien, en zegt dat hij de verantwoordelijkheid op zich wil nemen en dat het dan een verzekeringskwestie wordt.
Hij heeft mij wel geadviseerd, zelf niet aan de d-riem en dergelijke te zitten op dit moment ivm verzekering.
Als het zo ver komt denk ik dat ik idd een andere motor er in laat zetten. Ik heb een bericht gestuurd naar de verkoper, hier wacht ik nog even op.
Hij heeft mij wel geadviseerd, zelf niet aan de d-riem en dergelijke te zitten op dit moment ivm verzekering.
Als het zo ver komt denk ik dat ik idd een andere motor er in laat zetten. Ik heb een bericht gestuurd naar de verkoper, hier wacht ik nog even op.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2012 11:03 #1369894
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Different.
Let wel op dat de verkoper een 3 liter aanbiedt en jij een 2.5 hebt. (volgens je onderschrift)
De electronica (ecu) en allerlei is dus ook ANDERS en moet je er dus ook bij zien te krijgen.
Plus, een bezoekje naar de RDW omdat de motorinhoud is veranderd.
Groeten,Gerben
De electronica (ecu) en allerlei is dus ook ANDERS en moet je er dus ook bij zien te krijgen.
Plus, een bezoekje naar de RDW omdat de motorinhoud is veranderd.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2012 18:20 #1369931
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic RDW ?
Als je een 6je hebt en deze vevangt voor een 6je dan hoeven ze dat toch niet te weten?
Ze weten ook niet dat een 740 pas in 1984 op de markt is gekomen en niet in 1980.?
Zo slim zijn ze daar niet hoor .
Ik zeg....loat moar zitt,n
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Ze weten ook niet dat een 740 pas in 1984 op de markt is gekomen en niet in 1980.?
Zo slim zijn ze daar niet hoor .
Ik zeg....loat moar zitt,n
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2012 20:15 #1369949
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en die drie liter heeft een
en die drie liter heeft een dbriem die om de 40000 vervangen moet worden !!! oud type 960
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2012 20:42 #1369954
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Modificaties
Hallo Jan-Geert
Daar zijn door Volvo toch al de nodige modificaties voor bedacht!?
groetjes
Mathy
Daar zijn door Volvo toch al de nodige modificaties voor bedacht!?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2012 17:10 #1370238
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic starterkrans
Deze scheelt het waarschijnlijk aan, en er zit een scheur in de versnellingsbak.
Dit en gezien het hoge olieverbruik en een lekkende stuurbekrachtigingspomp denk ik dat ik van deze af wil. Iemand interesse?
Ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten op een complete motor en bak om te (laten) bouwen. Dit kost tenslotte ook handenvol geld.
Ik denk dat het waarschijnlijk beter is, ook financieel technisch, om deze te verpatsen en voor een andere betere 960 te gaan. . . . .Het nis ook wel erg uiteenlopend wat ze ervoor durven vragen soms, tot 10.000 euro aan toe, dat ga ik uiteraard niet doen.
Deze heeft nu een compleet lederen interieur, houtinleg dashboard. Rollo voor de kofferbak, baggagerek.Afneembare trekhaak, uranusvelgen en een setje winterbanden, de zomerbanden zijn aan vervanging toe.
Ik denk er even over na, maar denk wel dat ik hem te koop ga zetten.
zure boel zo 1 dag voor de vakantie
Dit en gezien het hoge olieverbruik en een lekkende stuurbekrachtigingspomp denk ik dat ik van deze af wil. Iemand interesse?
Ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten op een complete motor en bak om te (laten) bouwen. Dit kost tenslotte ook handenvol geld.
Ik denk dat het waarschijnlijk beter is, ook financieel technisch, om deze te verpatsen en voor een andere betere 960 te gaan. . . . .Het nis ook wel erg uiteenlopend wat ze ervoor durven vragen soms, tot 10.000 euro aan toe, dat ga ik uiteraard niet doen.
Deze heeft nu een compleet lederen interieur, houtinleg dashboard. Rollo voor de kofferbak, baggagerek.Afneembare trekhaak, uranusvelgen en een setje winterbanden, de zomerbanden zijn aan vervanging toe.
Ik denk er even over na, maar denk wel dat ik hem te koop ga zetten.
zure boel zo 1 dag voor de vakantie
Moderators: Jerry Stam