H4 Hi/Lo Philips Lumileds

• noppen20
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
08-11-2016 17:00 #1432157 door noppen20
Beantwoord door noppen20 in topic controleren en verifiëren
Ik ben nog het 1 en ander aan het controleren en verifiëren.
Mijn bericht was ook meer om iedereen even te informeren waar ik mee bezig ben.

In de bijlage al wel vast wat gegevens.
Ik heb nog even nagevraagd welke kleur lampen het zijn, zijn nu gespecificeerd als "white", nu wil ik alleen nog even weten hoe "white" ze zijn.
Als het goed is dus 5500-6000k....

Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Coen de Voogd
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
08-11-2016 17:11 #1432159 door Coen de Voogd
Beantwoord door Coen de Voogd in topic delen van de specifieke informatie
Ik volg dit draadje nog steeds met volle belangstelling: ik ook meer licht nadat ik nieuwe koplampen heb geplaatst. Nu Noppen actief op zoek is naar andere aanbieders is het misschien wel handig dat diegenen die de bewezen LED lampen bij Immers hebben besteld meer (specifieke) informatie kunnen en willen delen van deze setjes. Weet natuurlijk niet of dergelijke info voor handen is (biijv. omdat er simpelweg geen merk of andere indentificerende zaken op de LED lampen worden genoemd).

• Yannic Nuijt
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2016 17:40 #1432162 door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Meld me bij deze aan
Hier alvast mijn aanmelding voor het collectief inkopen voor de LEDS mocht dit doorgaan.

Lijkt mij handig om dit anders via PB ofzo naar jouw te sturen zodat je makkelijk een inzicht kan krijgen over wie er mee doet en in welke aantallen. Zonder dat dit topic "vervuild" wordt.

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
08-11-2016 18:01 #1432163 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Precies dezelfde
Zo op het eerste gezicht (slechts één afbeelding) precies dezelfde lampen als die van Immers. Zeer de moeite waard, zeker voor die prijs. Kan het iedereen aanbevelen. En ja, voel me (met aanschafprijs van toen nog €110) wel flink bekocht...

Adriaan

• Yannic Nuijt
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2016 19:18 #1432174 door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Nog een linkje
www.alibaba.com/product-detail/CE-ISO-E-...lus_60469156922.html

Lijkt er zelfs heel erg op. Zelfs ook qua afbeeldingen.

Denk dat dit dezelfde is als Noppen had?

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
08-11-2016 20:08 #1432178 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Klopt
Precies dezelfde. Voor dat bedrag werkelijk een koopje. Benieuwd welke korting ze geven bij een group buy van meer dan 10 sets.

Adriaan

• Yannic Nuijt
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2016 20:34 #1432183 door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Wat h3 betreft
Deze hoeven trouwens ook niet met het hi/lo systeem uitgevoerd te zijn. Dit zal denk ook nog wel goedkoper zijn en misschien ook nog wel koelvinnen schelen. Heeft deze fabrikant ook verkrijgbaar trouwens.

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
08-11-2016 22:59 #1432188 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Hi/lo
Hoe bedoel je dat hi/lo niet nodig is?

Adriaan

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2016 23:59 #1432189 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Open
Hallo 1up, Volvisti

1up schreef : Lijkt mij handig om dit anders via PB ofzo naar jouw te sturen zodat je makkelijk een inzicht kan krijgen over wie er mee doet en in welke aantallen. Zonder dat dit topic "vervuild" wordt.

Zodra de groupbuy gestart wordt, kan daarvoor een nieuw draadje geopend worden. Zien kopen doet kopen. Als het lijkt alsof er maar weinig mensen interesse hebben, omdat niet zichtbaar is wie er interesse heeft, zullen er altijd mensen zijn die denken: "O, het worden er toch nooit genoeg, dus het zal wel niet doorgaan, dus hoef ik me ook niet te melden". Dus alsjeblieft gewoon in het openbaar aangeven of je interesse hebt. En dan t.z.t. in een nieuw draadje. Dan hou je technische vragen en "doe mij maar een setje" van elkaar gescheiden. Dat maakt het voor degene die de groupbuy organiseert ook makkelijker om bij te houden hoeveel hij (of zij) moet bestellen.

groetjes

Mathy

• noppen20
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
09-11-2016 08:43 #1432194 door noppen20
Beantwoord door noppen20 in topic Group-buy
<u>AANMELDINGEN ZIJN NOG NIET GEOPEND.</u>
Posten in dit draadje dat je ze wil hebben mag, dan krijg ik ook vast een idee van de aantallen, maar de definitieve aanmelding komt later.
Dit draadje is al gigantisch lang, onoverzichtelijk en de informatie is nog verre van compleet.

Ik had het volgende plan in gedachte:
Allereerst voor ik de group-buy begin wil ik het volgende eerst duidelijk hebben:
-Wat zijn de mogelijkheden bij de leverancier
-Welke lampen zijn leverbaar (H3, H4 en welke uitvoering en dergelijke)
-Wat zijn de specificaties van deze lampen
-Wat zijn de (staffel)prijzen voor deze lampen
-Wat wordt de levertijd
-Wat zijn alle overige kosten (verzendkosten en dergelijk)
-Wat is de minimum bestelhoeveelheid
-Wat kost het verzenden binnen Nederland (vanaf mijn kant naar alle leden toe, afhalen is ook een optie)
-Wat wordt de totaal prijs

Zodra de informatie binnenkomt post ik het in eerste instantie hier, tot ik alles compleet heb.
Op deze manier blijft iedereen op de hoogte van de situatie, en houd ik de informatie nog centraal in 1 draadje.

Wanneer alle informatie bekend is open ik een nieuw draadje zoals Mathy aangeeft voor de groupbuy.
Hier post ik alle benodigde informatie in 1x in de eerste post (informatie,data-sheets, prijs,levertijd en dergelijk)
Dit maakt het ook wat makkelijker voor leden die dit ontzettend lange draadje niet gevolgd hebben, maar wel geintereseerd zijn.
Vanaf het moment dat het nieuwe draadje geopend is kunnen mensen zich aanmelden, of dit via PB loopt of openbaar moet ik nog even bekijken.
De group-buy zal uiteraard een deadline hebben wat inschrijvingen betreft, wanneer dit is zien we t.z.t. wel.
Vanaf het moment van openen tot sluiten van de inschrijvingen zal ik proberen dagelijks het totale aantal inschrijvingen te updaten hier op de site.
Zoals Mathy al aangeeft; Zien kopen doet kopen.

Tot die tijd; zijn er nog specifieke vragen anders dan hier boven genoemd?
Ik wil zoveel mogelijk vragen duidelijk en beantwoord hebben voor ik het nieuw draadje open.

Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC