welke banden maat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ander puntje van aandacht. Ik heb 195 banden en in de voorwielkasten zie je aan beide kanten een heel licht aanloop spoor. Het is minimaal maar toch, de auto is goed uitgelijnd nadat het stuurhuis is vervangen in Vaassen. Kan zoiets aan de vorm van de banden liggen of aan een grotere uitslag v/h stuurhuis?
Hoe dan ook, met bredere voorbanden lijkt het me dat ze dan helemaal aanlopen bij ver insturen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Absoluut. Ik denk dat het te maken heeft met de enorme stuuruitslag die onze auto's hebben.alexvanbemmel schreef : Hoe dan ook, met bredere voorbanden lijkt het me dat ze dan helemaal aanlopen bij ver insturen.\
- V700 register
- Nieuw lid
-
En zoals al eerder gezegd moet je de stuuruitslag in de gaten houden. Ik heb hier geen ervaring mee bij 700`s en 900`s , maar dat de kans op raken groter is weet ik wel zeker.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan zal die van jou niet zo laag zijn als die van mij, want bij mij loopt het zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant wat aan. Zowel voor als achter. Wellicht dat de binnenschermen er wat anders uit zijn gaan zien in de loop der jaren?hdalhuisen schreef : Slurpje heeft er 8J 225 op zitten en ik heb geen last van aanlopen maar ja de ET is dan ook 15
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
op de 740 een afwijking van 1a2 km bij 120 gemeten met een gps,
de 760 heb ik nog niet kunnen meten omdat deze nog steeds niet rijdt! maar daar zal de afwijking ook miniem zijn.
en dat de wangen wat slapper zijn vind ik wel prettig anders ga ik te hard over rontonde's heen haha,
toch ook wel verrassend dat ik met mijn slee harder over een rotonde kan dan een golf 4 want die stond anders om op de rotonde en de weg was droog!
Toch is de afwijking weer verschillend met elke auto gezien slijtage enzo? en het is ook maar net wat je prettig vind met rijden,
G-loeten Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
en jij?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor volgens mij 205/55/16 en achter 225/50/16hdalhuisen schreef : 225-45-16
en jij?
- V700 register
- Nieuw lid
-
niet dat de vraag dom is ofzo, puur omdat niemand het ooit met elkaar eens is
Ik weet niet eens wat voor banden ik onder de wagen heb, wel dat ze 205 breed zijn en 15'. En ben tevreden over ze, zeker in vergelijking met de andere (185 brede) banden.
Grt,
Philip