Specificaties volvo 940 estate 1996 2.3 i.c.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Henk van Winkel schreef : ... maar om het uitlokken van zoveel mogelijk relevante info; een draadje kan te vroeg stoppen....
Daar ben ik het nauw echt helemaal mee eens.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan hebben we zo goed als dezelfde auto. Ik ben dus ook de gelukkige eigenaar van een 'holiday'. Ik heb die folder van toen nog niet teruggevonden, maar dat komt nog wel. Mijn draadje over de holiday versie is helaas waarschijnlijk verdwenen met de crash.Bigfoot schreef : Overigens las ik in een van de boekjes die erbij zaten dat mijn volvo inderdaad een holiday versie is.
Niet getreurt. Ik plaats het nog wel een keer.
Grtzzzzz.. Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stond in de aankoopnota van de auto geloof ik.
Ben benieuwd wat er "bijzonder" aan is!
Slaap ze strax,
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij was een holiday een GL met een trekhaak...
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
Zo.. 200 punten..
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Henk vG en Joost , hebben jullie beiden
-cruise control
-electr ramen �³�³k achter
-electr. verstelbare en verwarmde buitenspiegels
-buitentemperatuurmeter
?
Ik geloof dat dat (misschien m�¨t die onmisbare trekhaak) enkele Holiday extra's waren.
Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, want die Lpt's kwamen pas in '95 en de laatste 940 die GL heet, is uit '93. Daarna was het Polar, Malm�¶, Royal en noem maar op : een wat onoverzichtelijke serie van verschillende luxe-niveau's af-fabriek;Bigfoot schreef : ehh maar kan een 940 "GL" zijn en tevens LPT ?
zie <a href=" www.autoweek.nl/carbaseresults.php?merk=...hpage=1&cache=no ">Car Base.
Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helaas slingers achterHenk van Winkel schreef : Henk vG en Joost , hebben jullie beiden
-cruise control
-buitentemperatuurmeter
?
Ik geloof dat dat (misschien m�¨t die onmisbare trekhaak) enkele Holiday extra's waren.
Henk
maar wel met ECC
Er waren een aantal verschillende uitvoeringen, maar ik vind dat document nog wel !
Grtzzz Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dan heb ik nog volleder bekleding, leren stuurwiel, ECC en natuurlijk de extra pk's met MBC met bijgeplaatste turbodrukmeter.Henk van Winkel schreef : Henk vG en Joost , hebben jullie beiden
-cruise control
-buitentemperatuurmeter
?
Ik heb dit weekend even een nieuw luchtfilterelement geplaatst. Dat scheelt een hoop extra lucht. Had ik veel eerder moeten doen dan had ik waarschijnlijk afgelopen zomer geen vermogensproblemen gehad.
Sicco
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik schreef : Henk vG en Joost , hebben jullie beiden -cruise control-electr ramen �³�³k achter-electr. verstelbare en verwarmde buitenspiegels-buitentemperatuurmeter?Ik geloof dat dat (misschien m�¨t die onmisbare trekhaak) enkele Holiday extra's waren.
vraag is, Sicco, wat nu precies tot dat Holidaypakket behoorde..sicco schreef : En dan heb ik nog volleder bekleding, leren stuurwiel, ECC en natuurlijk de extra pk's met MBC met bijgeplaatste turbodrukmeter.
Henk