Rammelend geluid bij snelheid vanaf 50 km p/u
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2008 13:57 #701309
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rammelend geluid bij snelheid vanaf 50 km p/u
En denk aan een sleuteldag! Daar kan je goedkoop een beurt doen en er zijn altijd mensen die kunnen helpen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2008 17:22 #701313
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rammelend geluid bij snelheid vanaf 50 km p/u
oke bedankt Rebecca
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2008 19:02 #701319
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Rammelend geluid bij snelheid vanaf 50 km p/u
de variobeschermkap was netjes gepoetst op de plek waar die riemflap de kap raakte, eigenlijk was van beide riemen de bovenste en onderste laag zowat gescheiden (rondom losbrokkelend) dus de garage had die diagnose wel goed gesteld. de kap bevestigde ook gelijk het geluid van de rammel. na een half dagje sleutelen zit er ook nog in 't primair en secundair nieuwe olie, overigens heb ik bij beide bakken de plug met 't magneetje losgehad, geen enkel staalsplintertje te vinden, nog helemaal brandschoon. dus naar mijn mening een bak die nog vele en vele kilometers kan gaan! viel me ook op hoe soepel de pook van p naar d te bewegen viel, misschien een idee om bij m'n eigen 340 dit systeem even te smeren oid want de mijne gaat veel zwaarder. plaatwerk heeft z'n plekjes maar nergens egt schrikbarend, onder de motorkap alles origineel en in uitmuntende staat, de motor draait erg mooi en is muisstil. Rebecca bezit een mooie 1.4 GL special!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2008 21:21 #701328
door V300 register
Hoeft niet per s?. De blokjes kunnen afbreken, maar ik heb ook gehad dat de bovenkant van de riem scheurde.
Markvictor;48233 schreef : Das ook raar, dat de bovenkant kapot gaat. Meestal gaat de onderkant naar de sodemieter! Toch???? Teminste dat is wat ik gezien heb!
Hoeft niet per s?. De blokjes kunnen afbreken, maar ik heb ook gehad dat de bovenkant van de riem scheurde.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2008 22:33 #701336
door V300 register
het effect wat je hier ziet heet 'delamineren' en komt wel vaker voor.
Moderators: Mark Smeets