Rammelend geluid bij snelheid vanaf 50 km p/u
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Succes!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;47433 schreef : Ik neem aan dat je Harry van Lint bedoelt?
Uiteraard.
Jij woont toch niet in regio Utrecht?:nono:
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;47459 schreef : Uiteraard.
Jij woont toch niet in regio Utrecht?:nono:
Nee, maar daar heb ik wel gewoond. En ik dacht, misschien heeft Diede de afgelopen tijd liggen slapen
- V300 register
- Verbannen
-
Ga ze binnenkort bij mn zelf vervangen, dat kan ik wel. Maar weet wel dat het lastig gaat worden.... Koop gewoon voor mezelf die neppers als ik bij de dafclub moet wachten tot ze mischien een keer in de aanbieding zijn kan ik waarschijnlijk 2 jaar wachten....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;47480 schreef : Koop gewoon voor mezelf die neppers als ik bij de dafclub moet wachten tot ze mischien een keer in de aanbieding zijn kan ik waarschijnlijk 2 jaar wachten....
Dutchie;47424 schreef : Als je lid van de Dafclub bent, kun je vaak nieuwe riemen kopen voor 100 euro, ze zijn regelmatig in de aanbieding. Anders kosten ze 130 euro geloof ik.
Regelmatig is bij mij niet '2 jaar' :nono:
- V300 register
- Verbannen
-
Maar nog een tip voor Rebecca: probeer toch echt even een clublid te strikken. Die kan in ieder geval de juiste diagnose stellen. Eventueel is ook een andere variobak te monteren. Ik ben toch ook wel benieuwd of het echt aan de riemen ligt, dit omdat ze 'ineens' zijn gaan rammelen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
IK weet ook wel dat het me gaat lukken, maar dat wil niet zeggen dat het gemakkelijk is!
- V300 register
- Verbannen
-
Even een update: ik had de garage gevraagd om even te kijken wat er voor de volgende APK moest gebeuren. Dat was ook nog wel het 1 en ander en om 'm echt weer helemaal rijklaar voor een hele tijd te maken, dan gaat me dat bij de dealer ? 1050,- kosten! :wtf:
Dat is dus het dubbele van wat ik ervoor betaald heb 1,5 jaar geleden, dus dat ga ik echt niet doen. Dus ik heb 'm vandaag weer opgehaald en was al aan het overwegen dan maar afstand te doen van m'n karretje.
Maar nu ik jullie berichten lees, ga ik gelijk weer twijfelen. Vooral het berichtje van Anjo vd Akker?! Zou natuurlijk fantastisch zijn als iemand de reparatie tegen betaling voor mij zou willen doen. Maar ik had idd William (die hier vlakbij woont) inmiddels al even gesproken en ook van hem begrijp ik dat het een hele lastige klus is waar maar weinig mensen zich meer aan wagen?
Als lijstje uit de keuring kwam verder:
Remmen achter - ? 98,51
Remblokken/schijven - ? 239,81
Remleiding -