Rammelend geluid bij snelheid vanaf 50 km p/u

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2008 23:33 #698223 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Rammelend geluid bij snelheid vanaf 50 km p/u
Heb je helemaal gelijk in. Maar Rebecca heeft het over 1050 euro, da's toch wat anders...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-02-2008 13:25 #698251 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rammelend geluid bij snelheid vanaf 50 km p/u
Idd, als het bij die 350,- was gebleven, was het te overzien, maar het gaat mij om het totaalplaatje van 1050,- waarvan een enorm deel arbeidsloon is.
Probleem was dus dat ik wel op de Volvo-garage aangewezen was omdat het om die aandrijfriem ging.
Maar ik heb inmiddels met Anjo contact gehad en hij wil de klus voor me doen, echt helemaal top!!!!
Dus ik ga nu de aandrijfriemen bestellen en als dat maar gefixt is, kan ik met de APK wachten tot eind april en daar heb ik wel een goedkoper adresje voor.
Misschien is er idd nog minder nodig dan zij nu noemden, en zowel, dan vallen de APK-kosten met een lager arbeidsloon in elk geval ook heel anders uit.
Dus het lijkt er op dat ik toch nog een tijdje in m'n Volvootje kan rondtoeren, super!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2008 14:31 #698260 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Rammelend geluid bij snelheid vanaf 50 km p/u
Als clublid kun je gebruik maken van jezelf en de kennis en kunde van andere V3C-leden. Belangrijkste is je interesse en gevoel voor je auto. Daarnaast kunnen clubleden ook individueel hun diensten aanbieden. Veelal tegen een schappelijke vergoeding van de onkosten of in een aantal geval als betrokken vrijwilliger.
Verder mag je mee doen aan toertochten/puzzeltochten (lijkt saai, maar is meestal een geweldige ervaring en heerlijk dagje uit) en vele andere bijeenkomsten (bijv. afgelopen jaar een geslaagde meeting met BBQ).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-02-2008 10:57 #698348 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rammelend geluid bij snelheid vanaf 50 km p/u
Even een berichtje tussendoor: ik probeer nu een set nieuwe aandrijfriemen op de kop te tikken, maar de onderdelen-zaken die ik heb gebeld, kunnen ze niet leveren. Iemand een tip???
Ze worden wel door iemand uit Limburg aangeboden via internetsites, zie bijv. www.speurders.nl , maar ik heb natuurlijk geen idee hoe betrouwbaar dat is. Ik hoor het graag als jullie een tip hebben!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-02-2008 10:57 #698349 door V300 register
Anjo, De Leeuw in IJsselstein kon ze helaas ook niet leveren!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-02-2008 11:20 #698351 door V300 register
denk dat jij bij de adverteerders uit limburg doelt op dafhobby.nl

dat is wel een betrouwbare aanbieder!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-02-2008 14:13 #698360 door V300 register
Klopt, als je de link volgt kom je bij een advertentie van Dafhobby uit.
Goed om te weten dat ze betrouwbaar zijn!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-02-2008 16:56 #698365 door V300 register
Jep, daar bestelt mijn vader ook regelmatig, en heeft nooit problemen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-02-2008 11:09 #698418 door V300 register
Gelukkig voor ons volvo 300 rijders gaat Dafhobby steeds meer 300 onderdelen verkopen. Super eerlijk en betrouwbaar en ook zeer snel met opsturen en hele redelijke prijzen. Een mailtje met snel antwoord en overmaken. Zodra bij hun op de rekening dan gat de boel de post op. Ik heb al heel veel bij hun gekocht. De riemen zijn het zelfde als 46, daf/volvo 66.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-02-2008 13:43 #698423 door V300 register
riemen 140 euro remmen matriaal 150 euro (red je bij die ene site met nieuwe remschijven, maar ik vraag me af of dat echt nodig is. 2 nieuwe banden 100 euro inclusief montage.

zit je al op 390, plus montage kosten bij iemand die betrouwbaar is dat zal denk ik ook rond de 150 zijn dus je totaal plaatje maar dan is alles goed rond de 540 euro.

Er zijn vast wel clubleden die voor schappelijke prijzen een handje willen helpen. Die prijs die ik noemde lijkt mij redelijk.

Is het toch nog 540 euro. Als de wagen in redelijke staat is zou ik het gewoon doen. Sommige kopen een andere 340, maar of die nieuwe riemen een nieuwe koppeling en alles nieuw heeft. Tuurlijk niet die gaan net zo goed wel eens stuk!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC