Rammelend geluid bij snelheid vanaf 50 km p/u
- V300 register
- Verbannen
-
Waar mijn ritje in 1e instantie probleemloos verliep, begon de auto vanuit het niets ineens een rammelend geluid te maken bij een snelheid van ca 50 km p/u. Hoe meer snelheid ik maak, hoe harder het gaat rammelen. Onder deze snelheid is er niets aan de hand.
Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn en of dit een dure reparatie zal worden? Hebben jullie als kenners toevallig nog adresjes in de omgeving van Utrecht waar jullie de Volvo voor reparatie brengen? Bij de Volvo-dealer kan ik pas vanaf volgende week terecht, dus ik heb nog even tijd om naar een goedkoper alternatief te zoeken. Denken jullie dat ik er nog wel kleine stukjes mee kan rijden of kan ik de auto beter echt laten staan nu?
Ik hoor het graag als jullie idee?n hebben, bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Er is vast iemand die je kan helpen, maar plaats daarvoor een advertentie, bijvoorbeeld zoiets: www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=1318 (overige gezocht)
Waarschijnlijk wordt je vanzelf benaderd door iemand van het forum. Gelieve geen afsprakendiscussies op het forum.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vrees dat het toch een Volvo-garage gaat worden en dan maar hopen dat het meevalt. Ik zal nog hier nog even laten weten wat het probleem was, zodat een ander er misschien ook iets aan heeft. Bedankt iig!
- V300 register
- Verbannen
-
Slik... Omdat het inderdaad de Variomatic betreft en dus heel Volvo-eigen denk ik dat ook niet zo snel bij een andere (lees: goedkopere) garage terecht kan. Of denken jullie wel?
Als dit niet goedkoper kan, laat ik de auto denk ik eerst maar keuren. Eind april moet ik nl voor de APK en ik wil wel eerst zeker weten dat ie wordt goedgekeurd natuurlijk voordat ik nog zo'n bedrag wil neertellen...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Misschien is een forumlid wel bereid om (tegen vergoeding) riemen te vervangen...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wellicht kan William of Harry iets voor je betekenen? Die wonen beide vlak bij utreg!
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;47425 schreef : Utrecht, hmmm?
Wellicht kan William of Harry iets voor je betekenen? Die wonen beide vlak bij utreg!
Ik neem aan dat je Harry van Lint bedoelt?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-