Het KONI schokbreker topic
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;109348 schreef : Ik heb op Marktplaats een set achterdempers van een Paul uit Amsterdam gebeld en die ga ik ophalen dadelijk. 99% zeker dat het degene is die eerder genoemd is. Die zijn dus al weg. (ik ga ook nog even vragen of er meer dempers van een V300 liggen.)
Ik denk het niet Jos! Jp heeft hij in zijn email staan als voornaam! dus lijkt mij niet het geval!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dendorssers;109331 schreef : Mark, mss kan jij net als Jos de Koni's nog is grondig opmeten.
Jij kwam toch naar de BBQ? Ik kan beide setjes wel ff meenemen, kun je alles precies zo opmeten als dat jezelf wilt!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;109348 schreef : Ik heb op Marktplaats een set achterdempers van een Paul uit Amsterdam gebeld en die ga ik ophalen dadelijk. 99% zeker dat het degene is die eerder genoemd is. Die zijn dus al weg. (ik ga ook nog even vragen of er meer dempers van een V300 liggen.)
Als je ze hebt, kun je dan de advertentie eens laten zien? Ik ben toch wel benieuwd waarom Joost hem wel heeft gevonden en ik niet.... :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;109360 schreef : ik heb ze. Nieuwe konis met hulpveren! 40euro haha. Zoek op mp naar volvo 345 en zoek door titel en advertentietekst.
Netjes netjes!
heb de ad gevonden

- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ligt het aan de schokbrekers?
De windingen van de voorveren zijn blauw, mocht dat relevant zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
de inbouwinstructies staan al op het ledenmenu
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;109355 schreef : Jij kwam toch naar de BBQ? Ik kan beide setjes wel ff meenemen, kun je alles precies zo opmeten als dat jezelf wilt!
Ook goed Mark! Neem jij eventueel ook een meter mee! Heb zo 'n voorgevoel dat ik die ga vergeten! :halo:
Mooi setje trouwens Jos! Ik voeg ze bij in ons document!