1.7 Turbo 440 in 343DL
- V300 register
- Verbannen
-
en leer nou es rijen man!!!!!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Ovlov 3.6L;96922 schreef : Effe nog wat anders:
Ik heb nog wat originele Volvo-matjes liggen..........iemand interesse?.
Als Mark ze niet hoeft, neem ze dan maar voor mij mee!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ovlov 3.6L;96922 schreef : Effe nog wat anders:
Ik heb nog wat originele Volvo-matjes liggen..........iemand interesse?.
Daarnaast heb ik ook nog 2 witte dakgrepen, witte kapjes voor achter de gordel (B-stijlen), en kapjes van de A-stijlen.
Vandaag verder nog even aan het "testrijden" geweest.............helaas is tijdens de rallyproef de voorbalk krom gegaan.........die zit nu dus tegen de carterpan aan :woops:.
Morgen effe fixe....
De matjes zijn al weg, maar voor de rest heb ik wel plaats/interesse!
- V300 register
- Verbannen
-
Vanavond effe m'n sub-frame-balkje vervangen door een beter exemplaar

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ovlov 3.6L;97037 schreef : Perfect! Alles gaat gewoon mee en de rest van de flikkerse boel gaat linea-recta de kliko in :yesyes:
Euhm... wat versta je onder "de rest"?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Voor komend weekend ga ik alleen nog een extra kuipstoel inbouwen. Daarna gaat de boel er weer uit om al het ijzerwerk een goed schoon te maken. Daarbij zal er (OOK AAN DE BINNENKANT) nog wat roest aangepakt moeten worden. Daarna ga ik de binnenkant doorlassen. Dwz: de kofferbakruimte en waar de voorstoelen staan tot op de hoogte van de ramen.
De achterste 3 ramen gaan er sowieso uit en deze worden dan meteen geblindeerd. De binnenkant wordt mat-zwart gespoten zodat het er wat netter uit gaat zien.
Hierdoor hoop ik dat je niet zo gemakkelijk meer naar binnen kunt kijken. Dit omdat de auto aan straat staat. Daarnaast zal het oom Agent 't niet zo opvallen dat ik met een leeggesloopte wagen rondrijdt

Daarna gaat de planning als volgt:
- De koppeling vervangen (deze is al besteld en moet alleen nog binnenkomen)
- Verstevigde cardanas
- Hopenlijk is tegen die tijd de KdFi binnen zodat die kan worden ingebouwd. Dan gaan we proberen de motor helemaal goed in te regelen met een PK'tje of 140 en heb zo'n mapping te geven dat hij goed driftbaar is.
- Ander turbootje en spaghettispruitstuk installeren.
- Beetje extra pk's bijgeven
- Alle roest bijwerken
- Buitenkant opnieuw spuiten
Eigenlijk wil ik er ook nog een rolkooi in............hier zit ik nog een beetje over te dubben:
- Wat voor rolkooi? Alleen een achterkooi of meteen rondom?
- Wat wil ik daarna doen met de wielophanging achter? Achter ook meteen naar stangenstelsel ombouwen?
- Voor coil-overs?
Eerst maar weer eens rijden zondag

Zal ik 'm eerst nog wassen of niet? :halo:
- V300 register
- Verbannen
-
Erik.. zou je 'm aan de binnenkant wel zwart verfen?
Stel dat het nou lekker zonnig is he.. en jij op dat warme asfalt.. Dat wordt echt g??n pretje met een zwart geverfde binnenkant!
- V300 register
- Verbannen
-
Okee, het trekt de aandacht en ze gaan wat sneller kijken of er misschien niet toch nog ergens wat mis is (opgefokte motor, meneertje?

- V300 register
- Verbannen
-
Die zwarte binnenkant ben ik nog niet eens zo bang voor. Een zwarte buitenkant is nog veel erger. Het nadeel van een lichte kleur aan de binnenkant is dat het licht reflecteert en da's irritant als je achter 't stuur zit, vandaar: matzwart!
Over de kleur van de buitenkant ben ik 't nog niet helemaal uit.........misschien wel knalgeel :yesyes: