Help! Mijn 360 wil niet (fatsoenlijk) lopen!
- V300 register
- Verbannen
-
buiten werking zou zetten? Heb je een foto?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
Als je goed kijkt zie je het slangetje vastgemaakt zijn aan de brandstofslang
https://gm1.ggpht.com/COtXh43DZH6GjUW4kaXa-mf_wuxbW63wgcAwd9vVm7WllVDgPhyPtd4MOxt6qLtJHvOQamWe1sGgF5M0ZlUzCPUhaWK_sUfikTSdsTCzpMEvAHrSUt-o1D6pvXpOcEyFhnAkanthFSvmrY40byP19ajCB1nDmIX0u0wzUyjYvrx9Dy1oW_FLmXrW_-HAkWquJ8BHWapOUYvmga8KWeOM6MEAukjhdE798Sp2VUKyZNN0lfEZCocjBJkL_WCWP1-vx_FyzHw6_Q3vDFB95_88OjQkkGCe7HUTlJBpxCM1bMZ-vY56Q5ynbefHIxXeE6BakAKFrTv7zffYv2a7kH_zVwI7-OOORa7tygy7-nA-IdIa1pJG6SbX2vfYwYwRXUd7pFTjAJ2kSFknKXy5pWm8xypXU-XcoLWjzz-Ly72dnyI3q-3yFyFxgtvIyXFEyLNftQ25gtoZf8kat-bR8y32UBFUq6VPw70eOpzCC3M3jfMEDRul16edbUNzWGsm5iePI4Pm4Py_Ou9ahp0WgFJxb_nhpGyfW17pcQuJ4CeV4EwoxtcMO32FoZe4k8VMtt6wg3naQ2ggUfmIwuTrFUlH8lJ08Jv-M6YwxzBdmwJqxbKdueANbxFvnvpv5KqNgkJ1AENeiX6BX8734AYrjCEmSa0kSkEpnaSajZWDALI0f07yCxyRvDBMGDAfDpjQuudV717O6cKccw=w1920-h918-l75-ft
de afdopping op het spruitstuk
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
Maar wat zeg je?
Weer origineel maken?
- V300 register
- Verbannen
-
Maar ik zou dat zeker weer terug naar origineel zetten, dat slangetje. Anders weet je
zeker dat je drukregelaar niets doet.
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
Ik mail ze nu, en open ze dan in een tabblad zodat hij een linkje krijgt.
Ik heb het weer origineel gemaakt, starten, lopen en daarna het stationair toerental aanhouden ging stukken beter.
Maar nog steeds het probleem, nu weer na een stukje proberen te rijden stationair slecht lopen. Ook onder het rijden weer inhouden en niet of nauwelijks reageren op het gaspedaal...
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vermoed dat dit een eerdere "hack" geweest is om de brandstofdruk nog een beetje te boosten omdat die door een andere oorzaak te laag geworden was. De brandstofdrukregelaar zelf kan ook nog steeds defect zijn.
Had ik het al gezegd?? METEN IS WETEN..

- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
Wouter, thanks voor je uitleg, zou idd kunnen natuurlijk!
Enne meten zonder dat je meetapparatuur tot je beschikking hebt gaat een beetje lastig... Ben nog steeds aan het zoeken naar iemand die me een drukmeter kan lenen...
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-

Maar goed, nog maar eens wat gezocht, zou het ook kunnen dat de motor te rijk loopt?
Dit zou namelijk verklaren dat hij koud beter loopt dan warm.
Bij koude start hoort hij iets te rijk te lopen, maar zodra hij warm is moet dit minder worden.
Nu vond ik mijn oude bougies bij het verwijderen ook wat zwart. Dit blijkt te duiden op een te rijk mengsel. Wat zijn jullie bevindingen hiervan?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
JKiers;245418 schreef : Ik heb helaas nog steeds geen drukmeter
Maar goed, nog maar eens wat gezocht, zou het ook kunnen dat de motor te rijk loopt?
Dit zou namelijk verklaren dat hij koud beter loopt dan warm.
Bij koude start hoort hij iets te rijk te lopen, maar zodra hij warm is moet dit minder worden.
Nu vond ik mijn oude bougies bij het verwijderen ook wat zwart. Dit blijkt te duiden op een te rijk mengsel. Wat zijn jullie bevindingen hiervan?
Het kan zijn dat je koude-start injector (van onderaf in het inlaatspruitstuk) lekt. Kun je er simpel uitschroeven en met de pomp aan kijken of 'ie druppelt/sproeit.