stuk karton in ventilator?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
En heb jij nog een getinte ruit?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Eenmaal thuis maak ik graag een afspraak met je, Erik. Ergens in augustus wil ik de klus gaan klaren.
Natuurlijk wel even de verzekering aanspreken :halo:
@ Dirk; sorry voor het offtopic-geleuter. Dit mag verplaatst worden wat mij betreft. Eenmaal thuis zal ik het filmpje van het geluid van je 360 hier neerzetten!
- V300 register
- Verbannen
-
Motor is een B200.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;114276 schreef : Eenmaal thuis zal ik het filmpje van het geluid van je 360 hier neerzetten!
Ja, het is mooi dat jullie dat filmpje gemaakt hebben; ik ben benieuwd of mensen daar conclusies uit kunnen trekken.
Btw... de waterpomp lekt geen vloeistof meer (een paar druppels nog). Inloopkuren, zo lijkt het.
Succes met de ruit trouwens... weer een paar dagen klussen

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Krekkelens;114292 schreef : Even nog ontopic. Mijn auto maakt ook een hoogfrequent geluid bij het rechterachterwiel onder de tank. Het is niet de uitlaat. Uit jullie reacties begrijp ik dat dit de benzinepomp kan zijn? En zo ja, is dat ernstig en hoe krijg ik een nieuwe?
Motor is een B200.
Toerentalafhankelijk?
De pomp zit onder je achterbank.
Als het hoger wordt naarmate je harder gaat rijden, kan 't ook je wiellager zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;114384 schreef : Toerentalafhankelijk?
De pomp zit onder je achterbank.
Als het hoger wordt naarmate je harder gaat rijden, kan 't ook je wiellager zijn.
Ik hoor het eigenlijk alleen als de auto stilstaat. bij stationair lopen klinkt het bijna hetzelfde als bij hoger toerental. Minimaal verschil. Gekke is wel dat ik het buiten de auto beter hoor dan in de auto.
Als de pomp onder de achterbank zit zoals jij zegt dan kan ik dat uitsluiten lijkt me..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;114276 schreef : Ik ga gelijk een grote roesplek onder de ruit meepakken, dus wordt een meerdaags project.
Eenmaal thuis maak ik graag een afspraak met je, Erik. Ergens in augustus wil ik de klus gaan klaren.
Natuurlijk wel even de verzekering aanspreken :halo:
@ Dirk; sorry voor het offtopic-geleuter. Dit mag verplaatst worden wat mij betreft. Eenmaal thuis zal ik het filmpje van het geluid van je 360 hier neerzetten!
Ik heb dadelijk een stuk paravan over van ca. 40cm, + 2 hoeken. Laat maar weten als je belang hebt. Een handleiding voor het lassen vind je in mijn topic