stuk karton in ventilator?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bij mijn 345 hoeft dat niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Zondag over een week gaan we weg, het is denk ik wel zo handig om v??r die tijd alvast een datum af te spreken.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;112643 schreef : Even een kleine reminder.
Zondag over een week gaan we weg, het is denk ik wel zo handig om v??r die tijd alvast een datum af te spreken.
Heb je een PM gestuurd.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Sms maar als je 't spul hebt, dan spreken we een datum af.
De reden dat we naar jou toe komen is trouwens dat jouw motor dan koud blijft. Ga er ook niet vantevoren (= die ochtend) even een proefrondje mee maken, doe maar als de nieuwe pomp erop zit. Heet koelwater over je handen is geen pretje :+
- V300 register
- Verbannen
-
Hardstikke bedankt voor het helpen met het vervangen van de waterpomp. Het was een mooie dag in de snikhete zon. Opmerkzaam dat het geluid er nog steeds is, maar we kunnen in ieder geval de waterpomp als mogelijke oorzaak afstrepen. Ik zoek verder, het klinkt inderdaad als lucht dat ergens langs wordt geblazen.
Veel plezier nog de laatste paar dagen hier in het zuiden van Frankrijk.
Groeten,
Dirk
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het filmpje zal ik later uploaden en hier plaatsen.
Helaas is op de terugweg m'n voorruit overleden; steen erop. Mooie ster erin, helaas niet meer te repareren. Wordt een nieuwe ruit.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;114083 schreef : Helaas is op de terugweg m'n voorruit overleden; steen erop. Mooie ster erin, helaas niet meer te repareren. Wordt een nieuwe ruit.
Aye...
- V300 register
- Verbannen
-
dit soort shit happend tegenwoordig wel vaker dan vroeger, door het drukkere verkeer en ZOAB asfalt overal
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Asfaltwegen van voor WOII waar dus weet ik hoeveel tanks overheen gerateld hebben (ok?, snormans is hier nooit geweest), en het zijn meer gaten en scheuren dan stroken asfalt. Zetten er simpelweg een bordje "Chaussee d?form?e" neer. Tja, als je eroverheen gereden bent, is je auto ook d?form?e...
Afijn, de zoektocht naar een getinte ruit is geopend.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Let er op dat ze de spie heilig verklaren en op de juiste maat terugzetten. Bij veel raamvervangingen wordt de spie niet goed verdeeld of geplaatst, waardoor er onvoldoende aansluiting rondom ontstaan. Dat zorgt voor onnodige waterophoping.