Stationairschroef
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Vandaag was er gewoon totaal niet meer mee te rijden, en hebben we hem afgesleept naar de garage. Ze gaan van de week nakijken wat er aan mankeert. Nu maar hopen dat het meevalt...
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
ik zou d'r ook van balen, hoor...
Voorop gesteld kan Erik er natuurlijk ook geen kloten aan doen.
Zo heb ik eens 2 jaar zonder problemen met een auto gereden, na verkoop bleek er ineens van alles en nog wat mis te gaan met de auto.
Dat kun je toch nooit van te voren bekijken.
Kan ook zomaar heel goed gaan.
succes.
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Is er niet ergens een lijst van 'what to do' bij onderhoud oid?
Brandstoftoevoer?
Pakkingen in orde, carb. voet/spruitstuk?
Zooi in de brandstoftank/leidingen?
Hij heeft lang stilgestaan, misschien is die leiding boven op de tank af en toe valse lucht aan het aanzuigen?
Misschien is er dikke/gore zooi aan het loskomen uit de tank door het lange staan?
Kleppen stellen?
Ik zeg maar wat logische dingen...
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;209253 schreef : Voorop gesteld kan Erik er natuurlijk ook geen kloten aan doen.
Dat klopt, ik verwijt Erik ook helemaal niks. Hij heeft mij die auto verkocht als zijnde een goede auto. Dat lijkt het ook als hij nog niet warm is. Erik heeft de 343 niet warm gereden, dus hij kon het niet weten.
Alex;209257 schreef : Heb je de verdelerkap al eens losgehad en de contactpunten nagekeken, want ik las ergens dat je alleen de bobine had nagekeken?
Is er niet ergens een lijst van 'what to do' bij onderhoud oid?
Brandstoftoevoer?
Pakkingen in orde, carb. voet/spruitstuk?
Zooi in de brandstoftank/leidingen?
Hij heeft lang stilgestaan, misschien is die leiding boven op de tank af en toe valse lucht aan het aanzuigen?
Misschien is er dikke/gore zooi aan het loskomen uit de tank door het lange staan?
Kleppen stellen?
Ik zeg maar wat logische dingen...
Ik heb de bobine verder niet nagekeken, ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Wel heb ik de verdelerkap los gehad, en zat zag er allemaal nieuw uit. Zooi in de leidingen of zo zou nog kunnen, hoewel er zo'n wit filtertje in zit dat nog mooi zuiver is.
Het kan inderdaad van alles zijn, en in het ergste geval een nieuwe motor of versnellingsbak. Hij staat nu in elk geval bij de garage, en dan hoor ik het wel...
Ik ben niet boos op iemand of zo, maar momenteel wel een beetje gefrustreerd aan het balen zoals je wel zult begrijpen.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-