Inhouden bij gasgeven aan lage snelheid
- V300 register
- Verbannen
-
Bestel gewoon een setje voor revisie en ga er is een middagje of avondje voor zitten... Dan komt het heus wel goed! Zeker met alle info die hier beschikbaar is!
Gewoon doen, lijkt mij dat je het niet langer meer kan uitstellen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
resulaat = achterlijk arm mengsel bij stationair, corrigeren door veel te ver uitdraaien van de CO schroef.
gevolg daarvan is een te hoog toerental....?n... als de progressiepoorten vrijkomen... een nog weer armer mengsel (alles wordt al door de CO stelschroef opgezogen)
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;155203 schreef : klinkt alsof de restrictie in de vacuumslang door onoordeelkundig vervangen van slangetjes is 'komen te vervallen'
resulaat = achterlijk arm mengsel bij stationair, corrigeren door veel te ver uitdraaien van de CO schroef.
gevolg daarvan is een te hoog toerental....?n... als de progressiepoorten vrijkomen... een nog weer armer mengsel (alles wordt al door de CO stelschroef opgezogen)
Als ik de vacuumslang onoordeelkundig vervangen heb zal je me vast wel zeer oordeelkundig kunnen vertellen hoe ik dit op moet lossen:halo::yesyes:
Ps, waar zit de vacuumslang:)??
H? gabbers, heb natuurlijk gelijk op het forum zitten neusen en weet nu dat de restrictie een geel pijpje is met de doorsnede van 1mm geloof ik, opening neem ik aan. En dat zal dus wel in dat vervangen slangetje horen vanaf de t-splitsing op het kleppendeksel naar de carburateur. Nu nog de vraag, aan welke kant???? Want dat oude slangetje heb ik natuurlijk blind weg gekallevatert, oen!! Maar dat wis ik nie he!!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

De restrictie zit in het slangetje dat tussen het pijpje op het kleppendeksel (carterontluchting) en de vacu?m aansluiting op de carburateur zit.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar eh, hoe ziet zo'n restrictie eruit en aan welke kant zit die en hoe groot is de opening voordat ik met een rubbertje van mijn fietspomp ga pionieren?
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Dus nu pakt de motor vanaf lage toerentallen weer op?
CO kun je zelf al enigzins op gehoor afstellen (bv:bergrem mag geen constante toerenverhoging of verlaging veroorzaken, hooguit een dipje bij inschakelen)
- V300 register
- Verbannen
-
Erik maar eens lief aan kijken voor een restrictie of heeft de dealert deze nog??
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-