C stekker Renix
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
wit, zwart en rood.
De witte en zwarte draad zijn aan massa geplaatst dmv stekkers [die ik los heb gemaakt] maar de rode draad is nergens aangesloten en is gewoon in de korte stukje bundel ingewikkeld, dit is bij alle drie van de aouto's die ik hier heb, mijn vraag: weet iemand hoe dit zit??
Is er ergens een schema van de renix om te zien wat er meer voor dingen mogelijk zijn??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
antiekeradio;98561 schreef : waarom heb je die losgemaakt?
Om deze reden [zie ook: nabespreking sleuteldag bunnik] :
antiekeradio;92973 schreef : Carburateur van de B14.4E plaatsen.
Stekker C niet aansluiten .
Je EGR en pulsair zijn al helemaal dichtgemaakt, dus dit zou 1 op 1 overzetten moeten zijn.
misschien die A stekker nog beter in orde maken (scotchblocks weg en draad netjes solderen + waterdicht krimpen).
Rijdt de auto al wel beter nu die foute vacuum doorlus er tussenuit is?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
de functies staan iig niet weergeven op de lijstjes die ik in het ledenmenu kan vinden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
c6= massa
c7= massa
c8= loos/niet gebruikt!
volges mij kun je door 1 van de 2 aan massa te leggen 3gr extra voorontsteking krijgen, door c6 en c7 aan massa te leggen krijg je 6gr voorontsteking (ditweet ik NIET zeker, wie kan dit ff met zekerheid zeggen???)
wouter denkt aan een foutieve voorontsteking zodat de 105/110 carb (tbv s-motor) zorgt dat de verbranding flipt en daardoor niet goed af te stellen is?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
antiekeradio;98628 schreef : maar je hebt nog steeds een carburateur van een B14.4S erop? of is die inmiddels vervangen? (in dat geval snap ik wat er aan de hand is:) )
nee heb de carb nog niet vervangen, wil dit as weekend doen [als niets anders er tussen komt]
Ik meen dat ik heb gemerkt dat de auto wel wat beter optrekt en soepeller loopt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Heb nu een 89 er K9 B14E met kat 32DIR 109 en renix412
Daarbij zitten bede draden van de C stekker aan aarde en dus is vooronsteking 0 graden.lijkt origineel
Dacht dat dat alleen zo was voor de vario met S motor.
Bij de S motor heeft de handbak 3 graden vooronsteking is dat voor de B14E niet zo?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Motor houd beet je in bij constante snelheid maar als ik co wat hoger zet start motor zeer slecht.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.