1600 CC?
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
William heeft geloof ik dan nog de enige Volvo 340 diesel van Nederland.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alleen de boerderij waar die bij stond is inmiddels gesloopt. Slecht voorteken.......
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;225004 schreef : En de clubdiesel. Misschien die zwarte sedan ook nog.
Die was toch het laatst van Frank R.? Stond geloof ik een tijd geleden te koop, samen met de Redline en de Millionaire, of kort daarna. De Millionaire en Redline waren toen verkocht, maar de diesel ook?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
punkazz;224974 schreef : @Erik, heb je deze meegerekend: forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=5074 Volgens mij heeft deze nog altijd een goed onderkomen.
Er zijn mensen die er 1 op 24 mee hebben gehaald. Ik geloof dat ik/mijn zus op de 1 op 20 zaten meestal. Tel uit je winst.
Ik hoop het. 1 van de diesels staat (als het goed afleid uit het bericht) ergens in Friesland. De andere kan ik niet lokaliseren. Een groepsfoto van vijf diesels zal denk ik niet meer haalbaar zijn. Ik mag van iemand van het bestuur van de club niet een aparte meeting voor diesels of 343's organiseren als clubmeeting. Dus een groepsfoto van diesels of alleen maar 343's wordt een beetje moeilijk, zoniet onmogelijk als ze nu allemaal op stal worden gezet. Mogelijk is er met photoshoppen nog iets te bereiken. De eigenaren kunnen elkaar dan via mail etc. spreken.
- V300 register
- Verbannen
-

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-