Social Media: Ja of Nee?
- V300 register
- Verbannen
-
Kun je wel personen op voor- en achternaam zoeken? Hoe doe je dat dan?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
als je in de discotheek een kostbare vondst doet hoor je daar naast de volgende ochtend wakker te worden!Jos360;188818 schreef : En als je in een discotheek een kostbare vondst doet moet je niet de dag naderhand op facebook gaan zoeken, dan ben je al te laat. Nummers heb je nodig.

je kunt als je je reactie binnen een minuut verwijderd het bericht edittenv0lv0freak;188815 schreef : Hoe kun je leden van die volvo 300 facebook nu vinden?
Want Laurens kan ik dus niet vinden...
en dan maar zeggen dat facebook makkelijker is??
commentaar tot nu toe:
- geen edit button voor reacties... vertyp je je dus, kun je het niet bewerken
- geen smileys in reacties mogelijk
- je kunt personen niet op plaats en voornaam zoeken... en wie vraagt nu meteen in de discotheek de achternaam? Ben al blij als ik de voornaam kan onthoudenZo kun je nooit de schade van de vorige avond inspecteren... het hele nut van social media...
- etcc
hyves ftw!!
smileys vind ik persoonlijk idd ook een voordeel, en iedereen kent :+

je kunt personen wel op plaats/voornaam etc zoeken; via search > search filters > people (of wat dan ook)
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;188824 schreef : Kun je wel personen op voor- en achternaam zoeken? Hoe doe je dat dan?
Gevonden, tik het in bij google :+
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;188830 schreef : als je in de discotheek een kostbare vondst doet hoor je daar naast de volgende ochtend wakker te worden!
je kunt als je je reactie binnen een minuut verwijderd het bericht editten
smileys vind ik persoonlijk idd ook een voordeel, en iedereen kent :+![]()
:'( :[ :] etc toch wel
je kunt personen wel op plaats/voornaam etc zoeken; via search > search filters > people (of wat dan ook)
Jij snapt het

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;188815 schreef : Hoe kun je leden van die volvo 300 facebook nu vinden?
Want Laurens kan ik dus niet vinden...
en dan maar zeggen dat facebook makkelijker is??
commentaar tot nu toe:
- geen edit button voor reacties... vertyp je je dus, kun je het niet bewerken
- geen smileys in reacties mogelijk
- je kunt personen niet op plaats en voornaam zoeken... en wie vraagt nu meteen in de discotheek de achternaam? Ben al blij als ik de voornaam kan onthoudenZo kun je nooit de schade van de vorige avond inspecteren... het hele nut van social media...
- etcc
hyves ftw!!
Ik heb jou al wel gevonden:w00t:, alleen als jou naam in toets krijg ik wel een complete waslijst aan mark smeetsen door heet nederland
- Mark Smeets
- Moderator
-
elpee;188838 schreef : Ik heb jou al wel gevonden:w00t:, alleen als jou naam in toets krijg ik wel een complete waslijst aan mark smeetsen door heet nederland
Ik vind mezelf ook niet bij google (gelukkig!!)
Gewoon bij Anjo ofzo kijken..

Je vind mij trouwens wel op google overal door mijn nickname, omdat ik die vrij constant gebruik. Maar gelukkig weten werkgevers die niet. Alhoewel je meer dan Volvo's niet vind, en opzicht mogen ze dat best weten.. Kom er tenslotte ook mee voorrijden.
- V300 register
- Verbannen
-

Mij maakt het niet uit als ze me vinden. Ik heb niks te verbergen, en misschien zitten er wel leuke single meiden bij

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Als je alle spellingsvarianten van mijn achternaam meeneemt zal het nog wel wat meer zijn