Social Media: Ja of Nee?
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;180213 schreef : Net als met Gmail wacht ik wel op een invite van een goeie maat van me
Maar neen ik heb geen Hyves, geen Fecesboek en geen Twitter. Ik vind het prachtige media maar het nut is voor mij vrij beperkt. Ik heb al genoeg aan al die fora waar ik op zit. Wat dat betreft ben ik dus heel Web 1.0
Sluit ik me bij aan, je ziet nu al een teruggang in Hyves gebruik, Msn is zo goed als dood. Je mist dus ook weinig als je je niet aansluit. Bovendien zie ik mn vrienden real life wekelijks

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
WBT de wildgroei aan sociale media: Dit is mijn eerste, tot nu toe heb ik de boot steeds afgehouden. Maar nu moest ik er toch maar aan geloven...
- V300 register
- Verbannen
-
Typisch. Dit is h?l?maal niet waar het om draait (ik zet die personen dan ook 'uit' als ze dat wel doen). Twitter is dat wel, ok?, maar dat vind ik een 'celeb'-tool (om te volgen, niet om je eigen vrienden mee lastig te vallen). Facebook is echt wel leuk hoor. Ik ben enorm PRO.General Custom;180202 schreef : Van mij hoeft niet iedereen te weten wat ik de hele dag doe en waar ik ben.
Ik weet niet of je al studeert of op jezelf woont en vrienden hebt die je niet meer zo vaak ziet. Maar je zult gaan merken dat het in dat soort gevallen erg handig/leuk/etc. is. Waar het ook nog wel eens misgaat in de adaptatie: mensen weten niet hoe je FB kunt aanpassen aan je eigen voorkeuren wat betreft privacy-/bericht-/'wall'-instellingen.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Doe ik niet aan en de rest ook niet. Ook niet aan smartiephones van de appie
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb echt geen idee wat dat is?setsunakaede;180194 schreef : Zijn er al andere V3C'ers die aan het G+-en zijn?
Nu zie ik dat ik een invite van mijn broertje in mijn mailbox heb staan, dus ik ga er zo achter komen denk ik?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;180229 schreef : Ik heb echt geen idee wat dat is?
Nu zie ik dat ik een invite van mijn broertje in mijn mailbox heb staan, dus ik ga er zo achter komen denk ik?
De nieuwe hyves / facebook van google

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Komende tijd eens zien wat ik er mee kan en of ik het leuk vind.
- V300 register
- Verbannen
-
Weet je wat nou zo gaaf is?Bodejodel;180239 schreef : Ik zag zo iets ja... een no-go dus... geen tijd voor...
Ik mag dat onder werktijd doen, zolang het maar niet de spuigaten uit loopt!
Mijn werkgever stimuleert zelfs het gebruik van sociale media en -netwerken :y:
Oh ja, en het kost helemaal niet zo veel tijd, want het integreert namelijk prachtig met gmail:w00t:
- V300 register
- Verbannen
-