Social Media: Ja of Nee?
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb sinds een tijdje terug een account, en heb een paar bekenden etc in mn volglijst gezet, maar dat zoeken op trefwoord en handig zus en zo heb ik nog totaal gemist blijkbaar

trending topics, hashtags, waar vind je wat, etc.
ik vraag me wel eens af of ik iets op twitter zou kunnen gaan roepen, maar wat heeft het voor zin als je ?berhaupt maar 2 of 3 volgers hebt...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

antiekeradio;168023 schreef : ik vraag me wel eens af of ik iets op twitter zou kunnen gaan roepen, maar wat heeft het voor zin als je ?berhaupt maar 2 of 3 volgers hebt...
Ik heb precies hetzelfde. Ik kijk zo af en toe naar de tweets van diegene die ik volg, maar dat slaat eigenlijk nergens op. Het zoeken naar een #[iets] vind ik soms wel leuk/handig om te doen, zoals na een uitzending van Wie is de Mol. #widm is dan ook opeens wereldwijd trending

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
+1antiekeradio;168024 schreef : ik vind msn voor op de thuis PC nog altijd wel ideaal. Ook voor serieuze dingen is het best bruikbaar; er zijn maar zat V3C zaken die ervaringsgewijs prima via msn geregeld kunnen worden.
voor heel veel zaken werkt het perfect, snelle communicatie die het dichts in de buurt komt bij real-life communicatie. en een stuk meer prive als facebook of hyves
- V300 register
- Verbannen
-
- orkut (voorloper hyves enzo)
Account de nek om gedraaid, nooit gebruikt anders dan de 1e maand connecties leggen) - Hyves
Leeft nog, eens in de maand of als Tabitha iets leuks ziet kijk ik even. - Facebook
Zie hyves - Twitter (prive en zakelijk)
Nog niet de moeite genomen om de nek om te draaien, soms wel leuk. - LinkedIn
Actief in gebruik zodra ik werkeloos ben en iets zoek, daarbuiten is dat ook minimaal
De oude varianten als icq, msn en irc gebruik ik nog dagelijks en die voldoen prima. (en eigenlijk zit ik toch al veel te veel achter de computer)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Nou... Ik ben eindelijk ook gevallen voor Sociale Media, namelijk Google+. Zo zie je maar weer... Zeg nooit nooitsetsunakaede;168014 schreef : Pfff..., Ik vind eigenlijk fora en MSN + afgeleiden al sociaal genoeg. Als ik socialer wil doen dan dat, dan ga ik weer naar een borrel of V3C-bijeenkomst
Is veel gezelliger en leerzamer, en ook je biertje smaakt beter indien in gezelschap genuttigd

Zijn er al andere V3C'ers die aan het G+-en zijn?
- V300 register
- Verbannen
-
Van mij hoeft niet iedereen te weten wat ik de hele dag doe en waar ik ben. Ik houd wel van wat privacy.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
General Custom;180202 schreef : Ik weet niet of het als gek word gezien, maar ik ben 18, en heb alleen e-mail en msn (en een paar forums als dat ook telt). Ergens ook nog wel een gsm die ik al een half jaar niet meer aan heb gekeken. Mijn e-mail kijk ik wel minstens 2 keer per dag... Hyves en Netlog heb ik allebei precies 1 dag volgehouden, en toen er uit gemeten omdat ik allemaal stomme e-mails kreeg.
Van mij hoeft niet iedereen te weten wat ik de hele dag doe en waar ik ben. Ik houd wel van wat privacy.
Heuj, nog een! Ik dacht al dat ik de enige was (en jij waarschijnlijk ook)

- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;180194 schreef : Zijn er al andere V3C'ers die aan het G+-en zijn?
Net als met Gmail wacht ik wel op een invite van een goeie maat van me

Maar neen ik heb geen Hyves, geen Fecesboek en geen Twitter. Ik vind het prachtige media maar het nut is voor mij vrij beperkt. Ik heb al genoeg aan al die fora waar ik op zit. Wat dat betreft ben ik dus heel Web 1.0