Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Tenminste, dat hebben wij al wel een aantal keer gedaan.
Mooi dat het is "opgelost", Kevin!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Ik had zelf dus een schade rapport op laten maken bij een schade hersteller. Dat rapport had ik samen met m'n auto mee gegeven aan m'n Pa. De schade expert is bij mn Pa aan de zaak geweest en heeft toen aan de hand van de rapportje naar de auto gekeken en het schade bedrag geschat. Hij had 1 ding geschrapt van dat rapport en verder is alles netjes uitbetaald

- V300 register
- Verbannen
-
Bedoel zo,n bumper zit er weer in 2 minuten op...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als ik dat wel zou doen ben ik ?f semi-illegaal bezig ?f ik had een slechte schade-expert.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
En bij mn vader op de zaak komen heel vaak schade experts, en klanten die daar aan de garage komen hoeven echt niet te betalen omdat je daar de auto voor de schade expert neer zet. Dat heet service

- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;119208 schreef : Euh, ik weet niet hoe jij er over denkt, maar ik hoef echt geen winst te maken als de verzekering m'n schade dekt.
Als ik dat wel zou doen ben ik ?f semi-illegaal bezig ?f ik had een slechte schade-expert.
Nouja, laten we eerlijk zijn, als ik dezelfde schade als Kevin zou hebben en ik kreeg elk bedrag boven de 100 euro kon ik het zelf repareren met winst (slooponderdelen). Zou jij niet blij zijn als je teveel geld kreeg voor een schade?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;119272 schreef : Nouja, laten we eerlijk zijn, als ik dezelfde schade als Kevin zou hebben en ik kreeg elk bedrag boven de 100 euro kon ik het zelf repareren met winst (slooponderdelen). Zou jij niet blij zijn als je teveel geld kreeg voor een schade?
Ikke wel hoor! Dan liet ik net zoals Kevin gewoon voor dat geld al wat andere dingen in orde brengen! Het stond toch op de planning en met 100 of 200 euro, ben je toch al weer net wat goedkoper uit voor iets dat je sowieso ging laten doen!