Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2009 22:42 #629308 door Kevin Kloosterman
Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X is gemaakt door Kevin Kloosterman
Beste collega's,

Zo net deed ik mijn gordijnen dicht, en zat ik achter de pc die naast het raam staat in mijn kamer. Terwijl ik naar buiten keek ving ik nog een glimp van mijn 360 op. Die in de Kootwijkstraat t.h.v. nr 21 staat geparkeerd. Even later komt er een Caddy aanstormen. Een Witte VW Caddy. Deze rijdt de Kootwijkstraat door. Richting Dierenselaan. Komt er achter dat dat niet handig is en stormt achteruit. #$$%#$% zo tegen mijn 360. Nog voor het tot me doordrong vloog hij er al weer van door. Het eerste wat ik heb gedaan is het kenteken noteren en vervolgens 0800-8844 bellen, die me doorverbonden met de 112 meldkamer omdat het net gebeurt was. Hierna vliegt er een 2e caddy achteraan. Ze vliegen door de Hoog Buurlostraat tegen het verkeer in om vervolgens aan het einde rechts de Eerbeeklaan op te vliegen en uit het zicht te verdwijnen. Politie heeft het kenteken geregistreerd, hoop dat ze de klootzak pakken, ARTIKEL 67, Doorrijden na een aanrijding is een misdrijf.

OPROEP!!! DEGENE DIE WEET WAAR HET BUSJE THUIS HOORT OF HEM ZIET RIJDEN GRAAG EVEN PB'EN!! EEN WITTE VW CADDY MET KENTEKEN 24-XXX-X!!

Hier onder wat foto's van mijne gehavende Zweedse auto :cry2::flame::grr:

BEDANKT VOOR DE MEDEWERKING!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
24-07-2009 22:50 #788645 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
Mooi kl*te Kevin, onbewust worden we steeds asocialer.........

Ik hoop voor je dat ze de dader snel in zijn kraag grijpen en dat er maar een flinke straf aanhangt....

Wel scherp van je dat je meteen er aan dacht het kenteken te bekijken.

Sterkte met de afhandeling, kan de verzekering of waarborg fonds hier nog iets mee???

Gr; Wouter

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-07-2009 23:03 #788647 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
Wat een eersteklas hoerenstreek. Nu heb je het kenteken doorgegeven aan de politie, maar voor hetzelfde geld kom je er pas later achter en zit je met de brokken.

Als de politie de auto achterhaalt, zal er ongetwijfeld een 'compatibele schade' aan zitten, dus dat bewijs is zo geleverd. Dat zul je ook nodig hebben om je schade ?berhaupt te kunnen claimen. De voertuigeigenaar (kan ook een bedrijf zijn) krijgt vervolgens een transactievoorstel of zelfs een dagvaarding op artikel 7 (niet 6), doorrijden na een aanrijding. Van de boete die daaraan hangt zie je overigens geen cent terug.

Is de GLT getaxeerd?

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2009 23:13 #788648 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
Nee de GLT is niet getaxeerd helaas. Toevallig ben ik ook woensdagavond bij de schadehersteller geweest en een afspraak gemaakt voor de spatbordranden :cry: Nieuwe zijn besteld, worden ingelast voor en achterbumper worden gespoten samen met de spatbordranden en de dorpel rechtsvoor zou worden hersteld.

Daar komt nu dus ook een linker voor scherm bij.

Overigens had ik niet meteen 112 gebeld, maar 0800-8844. Geen spoed wel politie, maar omdat het 1 minuut geleden gebeurt was hebben ze me meteen doorgeschakeld met de 112 meldkamer.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-07-2009 08:12 #788652 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
Das flink balen, naar eerder dit jaar de auto van Jeroen de Ruiter die gehavend werd is nu die van jou aan de beurt. Echt zonde

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-07-2009 09:17 #788656 door V300 register
Wat een toeval dat je 't zag en dat je 't kenteken kon noteren.. jeetje. Die pakken ze wel hoor... ! Hou je ons op de hoogte?

Wat een klotestreek!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-07-2009 09:40 #788657 door V300 register
Het hebben van het kenteken scheelt al heel wat. Sterkte met de afhandeling.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-07-2009 09:53 #788658 door V300 register

slb_340;113949 schreef : Die pakken ze wel hoor... !

nou, met het kenteken in de hand had de ME bij hem/haar thuis staan te wachten hoor... (als het het volvobusje van triks was geweest)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
25-07-2009 10:13 #788659 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
Waarschijnlijk gaat het wel een poosje duren..
bijna 5 weken geleden heeft mam aangifte gedaan van mishandeling icm het kenteken van de auto, en nog steeds niks gehoord... En ik neem aan dat zulke gevallen sneller worden afgehandeld dan blikschade?

Maar dit is natuurlijk zwaar minder prettig :( succes ermee Kevin!

Ik moet wel toegeven dat mijn eerste reactie zou zijn geweest, om de auto sleutels te pakken en naar buiten te gaan.. In elk geval zou bellen pas veel later in me opkomen..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-07-2009 10:25 #788660 door V300 register

v0lv0freak;113952 schreef : mijn eerste reactie zou zijn geweest, om de auto sleutels te pakken en naar buiten te gaan..

en dan?? je in elkaar laten rammen of afsteken door een paar laagstgeschoolden omwille van zo'n blikdeukje??
(zie het als 'franse parkeerschade' en denk dat je volvo een peugeot is) :cry:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC