Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-09-2009 19:05 #796423
door V300 register
Hoezo? Slecht geweten?
Beantwoord door V300 register in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
Lucluc;119275 schreef : Weet je meer over het doorrijden en of diegene strafvervolging krijgt?
Hoezo? Slecht geweten?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2009 21:46 #796450
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
:humor: Ik hoop het niet voor Jean Luc!
Voor de liefhebbers, ik heb het kenteken nog genoteerd staan hoor...
:uh-uhh:
Voor de liefhebbers, ik heb het kenteken nog genoteerd staan hoor...

:uh-uhh:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-09-2009 12:49 #796476
door V300 register
En met welk doel dan?
Het was toch al bekend dat het een kenteken van een bedrijf was dat er niets aan kan doen? Was een actie van een individu (werknemer?) en niet van het bedrijf zelf.
Dan kan je net zo goed de naam van het bedrijf overal vermelden, lekkere reclame en je kan zo'n hut dan veel problemen bezorgen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? En ik spreek helaas uit ervaring.
Ik gaf het maar als tip. Slachtoffer moest op deze manier geholpen worden de dader te achterhalen en dat is gelukkig gelukt. Maar als dat achter de rug is, denk ik niet dat je als club (laat staan als leden) daar verder iets mee op schiet op dan nog als een soort aanplakbord het kenteken te blijven verspreiden. Los van het feit dat je bakzeil zal moeten halen wanneer de eigenaar er werk van maakt.
Dat ding kan intussen ook nog eens verkocht zijn, sta jij als nieuwe eigenaar ook nog ergens op een forum vermeld met je auto en als notoire "doorrijder na ongeval" (=misdrijf).
De enige die hier op tegen zijn, zijn in mijn ogen senstiezoekers die, zodra de schade verhaald is, niets meer (kunnen) toevoegen aan de hele operatie.
antiekeradio;119391 schreef : maar als het een particulier was, zou dat kenteken best mogen blijven staan van mij.. moeten ze maar niet doorrijden na een aanrijding hoor....
En met welk doel dan?
Het was toch al bekend dat het een kenteken van een bedrijf was dat er niets aan kan doen? Was een actie van een individu (werknemer?) en niet van het bedrijf zelf.
Dan kan je net zo goed de naam van het bedrijf overal vermelden, lekkere reclame en je kan zo'n hut dan veel problemen bezorgen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? En ik spreek helaas uit ervaring.
Ik gaf het maar als tip. Slachtoffer moest op deze manier geholpen worden de dader te achterhalen en dat is gelukkig gelukt. Maar als dat achter de rug is, denk ik niet dat je als club (laat staan als leden) daar verder iets mee op schiet op dan nog als een soort aanplakbord het kenteken te blijven verspreiden. Los van het feit dat je bakzeil zal moeten halen wanneer de eigenaar er werk van maakt.
Dat ding kan intussen ook nog eens verkocht zijn, sta jij als nieuwe eigenaar ook nog ergens op een forum vermeld met je auto en als notoire "doorrijder na ongeval" (=misdrijf).
De enige die hier op tegen zijn, zijn in mijn ogen senstiezoekers die, zodra de schade verhaald is, niets meer (kunnen) toevoegen aan de hele operatie.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2009 18:25 #796484
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
Als een medewerker van een bedrijf schade rijdt met een auto van de zaak, mag dat kenteken van mij net zolang blijven staan tot er excuses worden aangeboden o.i.d., al dan niet openlijk.
Gebeurt dat niet, getuigt dat van een bepaalde mentaliteit (laat ik het zo maar netjes verwoorden) die alleen gekeerd of beantwoord kan worden door de aanleiding van die mentaliteit zodanig te gebruiken dat duidelijk wordt dat er iets aan de hand is wat over het algemeen niet door de beugel kan.
Of dat nou het kenteken van de betreffende bus is of de bedrijfsnaam, d??r zit verschil tussen. Ben ik even blij dat ik jouw ogen niet heb.
Gebeurt dat niet, getuigt dat van een bepaalde mentaliteit (laat ik het zo maar netjes verwoorden) die alleen gekeerd of beantwoord kan worden door de aanleiding van die mentaliteit zodanig te gebruiken dat duidelijk wordt dat er iets aan de hand is wat over het algemeen niet door de beugel kan.
Of dat nou het kenteken van de betreffende bus is of de bedrijfsnaam, d??r zit verschil tussen. Ben ik even blij dat ik jouw ogen niet heb.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-09-2009 18:49 #796487
door V300 register
Het kenteken is inmiddels weggehaald.
Dit topic gaat dicht, verdere discussie is inderdaad nutteloos
Dit topic gaat dicht, verdere discussie is inderdaad nutteloos
Moderators: Mark Smeets