Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 16:07 #791286 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
dat bedoel ik dus; op een gegeven moment zou alles maar moeten kunnen...

daar ben ik het dus niet mee eens.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 16:11 #791288 door V300 register
Ik vind inderdaad dat bedreigingen van kleine of grote aard niet thuis hoort op welk forum dan ook. Temeer omdat je in deze tijd er niet meer van op aan kunt wat iemand wel of niet meent.
Er zijn ook wel eens mensen geweest die gedreigd hebben om een geweer leeg te schieten in een school, en dit is ook gebeurd.
Je hoeft het tenslotte niet zelf te doen, maar je kunt altijd iemand op ideeen brengen.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2009 16:56 #791293 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
Ben met Wouter eens dat we niet te veel dreigementen moeten uiten, ondanks dat het allemaal heel vervelend is. Met name Jeroen z'n geval omdat het al de 2e keer is zonder dat iemand een briefje achter laat. Op het moment dat het gebeurde was ik behoorlijk pissig uiteraard. En ik speelde ook met de gedachte van Mark om er achter aan te gaan. Mijn fiets stond in de gang, en ik had hem zo ingehaald. Maar wat moet ik dan? Foei zeggen? Wie weet is die meneer wel een crimineel? Loopt met een wapen op zak? Weet ik veel waar ik dan mee te maken krijgt. Vandaar dus maar besloten de politie te bellen en kenteken te noteren.

@ Karsten, inderdaad de schade valt reuze mee. Paar krasjes op m'n bumper en een gedeukt voorscherm. Jouw schade is veel groter.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2009 20:19 #791313 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X

antiekeradio;114092 schreef : dat is simpel.

Wat mij betreft leg je de grens tussen dreigen met dingen die w?l mogen, en dreigen met dingen die niet mogen.

Inderdaad :lol:

Afijn, het standpunt zal duidelijk zijn inmiddels en de waarschuwing gegeven.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 20:55 #791333 door V300 register
Ik denk niet dat mensen het als bedreigingen uiten maar meer als 'zo voel ik me als dit gebeurt'

Niemand van die hier zulke uitspraken heeft gepost zal dit daadwerkelijk gaan doen vermoed ik:) dat bedoel ik.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 21:28 #791340 door V300 register

slb_340;114154 schreef : Ik denk niet dat mensen het als bedreigingen uiten maar meer als 'zo voel ik me als dit gebeurt'

Niemand van die hier zulke uitspraken heeft gepost zal dit daadwerkelijk gaan doen vermoed ik:) dat bedoel ik.

Als ik letterlijk die Caddy wil gaan pletten, kan ik mij beter maar gelijk gaan aanmelden bij een psychiatrische instelling. Ik ben niet die gefrustreerde echtgenoot uit Flodder die met een tank een 343'tje van de politie gaat pletten.:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 22:00 #791343 door V300 register
Tja raar, ik ben een keer met de fiets aangereden en met een arm uit de kom was 11 ofzo, maar dat pikte ze hoog op hoor! Die reed namelijk ook door!

Maar ja dit is alleen maar blik schade bij een oude volvo, ze zeggen het niet maar het lijkt mij dat de prioriteit (al zou dat niet mogen zijn) lager ligt.

Ik weet wel zeker dat ze naar die man toe gaan omdat jij zn nummerbord hebt. Maar als die beste menneer zogenaamd van niks weet, wat dan? Dan kan het jaren duren. Anders is het zo geregeld.

Wouter: dreigen met dingen die wel mogen kun je ook ver in gaan hoor. Zoals: jij moet oppassen in het vervollig. Ja hoezo, nauw gewoon auto,s die van rechts komen, bakstenen die uit de lucht komen vallen ect. Dan zeg je dat als algemeen maar komt behoorlijk intimiderend over. Zoiets vind ik ook helemaal niet kunnen. Dus, ja het is maar net waar je de grens legt. Die is voor iedereen anders, en ja zo erg en zo gek is dat niet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 22:06 #791344 door V300 register
Ik kan er niet bij dat iemand door rijd na een schade. Volgens mij denken ze dat het dan vanzelf weg gaat of zo.
Heel toevallig als deze witte caddy met spoed naar het ziekenhuis moest .
Gewoon weer de makkelijkste weg gekozen denk ik.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 22:10 #791346 door V300 register
Ik heb ook wel eens gezien toen iemand met een Renault Trafic een paaltje raakte, z'n kentekenplaat verloor en gewoon doorreed. Het was best wel een dreun. Enkele passanten zwaaiden nog naar de bestuurder, maar hij reed hard weg. Nu de bestuurder z'n kentekenplaat had verloren, was de schade wel makkelijk te verhalen op de dader. Gelukkig waren er geen "levende" slachtoffers bij betrokken. Het geeft wel aan dat doorrijden na een aanrijding schering en inslag is. Gewoon gemakzucht lijkt het wel.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-08-2009 00:46 #791886 door V300 register

Stefan;114161 schreef : Als ik letterlijk die Caddy wil gaan pletten, kan ik mij beter maar gelijk gaan aanmelden bij een psychiatrische instelling. Ik ben niet die gefrustreerde echtgenoot uit Flodder die met een tank een 343'tje van de politie gaat pletten.:)

Zeg Kees, jij hebt zeker weer chinees gegeten vanavond hahahahaha.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC