Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
- V300 register
- Verbannen
-
daar ben ik het dus niet mee eens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Er zijn ook wel eens mensen geweest die gedreigd hebben om een geweer leeg te schieten in een school, en dit is ook gebeurd.
Je hoeft het tenslotte niet zelf te doen, maar je kunt altijd iemand op ideeen brengen.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
@ Karsten, inderdaad de schade valt reuze mee. Paar krasjes op m'n bumper en een gedeukt voorscherm. Jouw schade is veel groter.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;114092 schreef : dat is simpel.
Wat mij betreft leg je de grens tussen dreigen met dingen die w?l mogen, en dreigen met dingen die niet mogen.
Inderdaad :lol:
Afijn, het standpunt zal duidelijk zijn inmiddels en de waarschuwing gegeven.
- V300 register
- Verbannen
-
Niemand van die hier zulke uitspraken heeft gepost zal dit daadwerkelijk gaan doen vermoed ik:) dat bedoel ik.
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;114154 schreef : Ik denk niet dat mensen het als bedreigingen uiten maar meer als 'zo voel ik me als dit gebeurt'
Niemand van die hier zulke uitspraken heeft gepost zal dit daadwerkelijk gaan doen vermoed ik:) dat bedoel ik.
Als ik letterlijk die Caddy wil gaan pletten, kan ik mij beter maar gelijk gaan aanmelden bij een psychiatrische instelling. Ik ben niet die gefrustreerde echtgenoot uit Flodder die met een tank een 343'tje van de politie gaat pletten.

- V300 register
- Verbannen
-
Maar ja dit is alleen maar blik schade bij een oude volvo, ze zeggen het niet maar het lijkt mij dat de prioriteit (al zou dat niet mogen zijn) lager ligt.
Ik weet wel zeker dat ze naar die man toe gaan omdat jij zn nummerbord hebt. Maar als die beste menneer zogenaamd van niks weet, wat dan? Dan kan het jaren duren. Anders is het zo geregeld.
Wouter: dreigen met dingen die wel mogen kun je ook ver in gaan hoor. Zoals: jij moet oppassen in het vervollig. Ja hoezo, nauw gewoon auto,s die van rechts komen, bakstenen die uit de lucht komen vallen ect. Dan zeg je dat als algemeen maar komt behoorlijk intimiderend over. Zoiets vind ik ook helemaal niet kunnen. Dus, ja het is maar net waar je de grens legt. Die is voor iedereen anders, en ja zo erg en zo gek is dat niet.
- V300 register
- Verbannen
-
Heel toevallig als deze witte caddy met spoed naar het ziekenhuis moest .
Gewoon weer de makkelijkste weg gekozen denk ik.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Stefan;114161 schreef : Als ik letterlijk die Caddy wil gaan pletten, kan ik mij beter maar gelijk gaan aanmelden bij een psychiatrische instelling. Ik ben niet die gefrustreerde echtgenoot uit Flodder die met een tank een 343'tje van de politie gaat pletten.
Zeg Kees, jij hebt zeker weer chinees gegeten vanavond hahahahaha.