Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Stefan;113956 schreef : Een ding weet ik wel. Mocht ik die Caddy tegen komen, dan huur ik een Volvo CQ-bulldozer (jawel) om die auto finaal te pletten. Wat een klotestreek is dit...
Ik wil dit even ter discussie stellen, ter overweging dus.
Persoonlijk zou ik het een goed idee vinden om dit soort uitspraken in het vervolg te weren van het forum.
Er is niemand die van dit type uitspraken ene snars wijzer wordt, vooral de topicstarter niet in dit geval, en het brengt alleen de sfeer naar beneden.
Stefan is niet de enige die zich hier schuldig aan maakt, dus dit is niet als tik op de vinger bedoeld richting hem. Meer als startpunt van een discussie.
Zijn er meer mensen die zich hier (misschien al langer) aan ergeren, of vind je het juist onzin en wil je gewoon lekker kunnen schrijven dat je iedereen op zijn muil gaat timmeren die maar vies kijkt naar je geliefde volvootje?
Wat ik nog niet helder heb ik hoe je het zou moeten formuleren "het is niet toegestaan op het forum om ..."
misschien wordt dat ook wel lastig, maar we kunnen het in ieder geval proberen.
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;113992 schreef : Verzekering heb ik gebeld, proces verbaal is direct opgemaakt en krijg ik van de week thuis gestuurd.
Hou de vinger aan de pols, Kevin. Mocht het toch op niets uitdraaien, dan is dit m.i. voldoende om bij het Waarborgfonds aan te kloppen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik kan me echt niet voorstellen hoe iemand kan Dorrijden na zo'n ongelukje...
Opmerkingen over mensen en/of auto's verpletteren of afbeuken hoeven wat mij betreft ook niet, al kan ik me goed voorstellen dat iemand zich zo voelt wanneer zo iets gebeurt...
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;113993 schreef : Ik wil dit even ter discussie stellen, ter overweging dus.
Persoonlijk zou ik het een goed idee vinden om dit soort uitspraken in het vervolg te weren van het forum.
Er is niemand die van dit type uitspraken ene snars wijzer wordt, vooral de topicstarter niet in dit geval, en het brengt alleen de sfeer naar beneden.
Stefan is niet de enige die zich hier schuldig aan maakt, dus dit is niet als tik op de vinger bedoeld richting hem. Meer als startpunt van een discussie.
Zijn er meer mensen die zich hier (misschien al langer) aan ergeren, of vind je het juist onzin en wil je gewoon lekker kunnen schrijven dat je iedereen op zijn muil gaat timmeren die maar vies kijkt naar je geliefde volvootje?
Wat ik nog niet helder heb ik hoe je het zou moeten formuleren "het is niet toegestaan op het forum om ..."
misschien wordt dat ook wel lastig, maar we kunnen het in ieder geval proberen.
Kevin weet dat ik het cynisch bedoel. Even voor de duidelijkheid, ik bedoelde het allerminst letterlijk...

Zelf ben ik niet van plan om iemand even een lesje te gaan leren voor z'n wandaden. Ik ben niet zo'n "held".
- V300 register
- Verbannen
-

Bedenk bij dat soort dingen ook, dat als je eens gaat soliciteren... je toekomstige werkgever waarschijnlijk ook even googled op je naam, en dan misschien wel die post tegen komt. Geen goede eerste indruk, kan ik je zeggen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Op mijn eerste werkdag werd ik begroet met: H? Bodejodel...

- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;114020 schreef : Ik ben ook gegoogled toen ik ging solliciteren.
Op mijn eerste werkdag werd ik begroet met: H? Bodejodel...
Foto's op internet waar je lallend (bijvoorbeeld in een kroeg met een pint bier) op staat zijn nog belastender...
Maar goed, dit nijgt een off-topic discussie te worden...
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Mijn glt is ook weer eens mishandeld inderdaad voor mijn vertrek naar mijn vakantieadres..de deurhendel ligt er af van de bijrijderskant en er is een deuk in mijn scherm getrapt..mijn glt wordt na de vakantie gerepareerd..elpee;113945 schreef : Das flink balen, naar eerder dit jaar de auto van Jeroen de Ruiter die gehavend werd is nu die van jou aan de beurt. Echt zonde
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik hoop dat de schade netjes vergoed kan worden en de herstelling van de auto voorspoedig en met voldoende kwaliteit geschied. Is de auto getaxeerd?