Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
26-07-2009 21:28 #791227 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X

Niels;113940 schreef : Is de GLT getaxeerd?

Kevin;113941 schreef : Nee de GLT is niet getaxeerd helaas.

Erik;114044 schreef : Is de auto getaxeerd?

zie hierboven ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-07-2009 21:41 #791228 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X

Erik;114044 schreef : Ik snap er niets meer van. Accepteren jullie gelaten deze vorm van samenleven? Dit gaat toch veel te ver. Is de auto getaxeerd?

Acceptatie is ver te zoeken bij zulke mensen helaas.dit gaat inderdaad te ver.,jaloezie,etc zijn vele redenen om zo iets te doen helaas..en de glt is niet getaxeerd helaas..

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2009 22:07 #791231 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X

v0lv0freak;114046 schreef : zie hierboven ;)

Denk dat Erik doelde op Jeroen z'n GLT?

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2009 01:06 #791246 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X

Bodejodel;114000 schreef : Balen!

Ik kan me echt niet voorstellen hoe iemand kan Dorrijden na zo'n ongelukje...

Opmerkingen over mensen en/of auto's verpletteren of afbeuken hoeven wat mij betreft ook niet, al kan ik me goed voorstellen dat iemand zich zo voelt wanneer zo iets gebeurt...

Misschien lag zijn vrouw in het ziekenhuis te bevallen of was er iets anders ernstigs aan de hand, wat weet er jij nou van?

Dat kunnen jij, ik en verder niemand beoordelen, het is maar goed dat er een waarborgfonds is voor dit soort gevallen en dat het allemaal verhaalt kan worden.

Ik stoor me, net als Wouter, ook aan het gescheld e.d. reacties, heb er vroeger wel aan mee gedaan - maar dan alleen bij mijn eigen topics.
Nu ben ik ouder en wijzer en vindt het eigenlijk maar niks, het lost niets op.

Dat zegt niet, dat ik het me niet kan voorstellen dat je zo reageert. Houdt het gewoon voor je, wordt het forum iets netter van.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 01:57 #791247 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X

Alex;114065 schreef : het is maar goed dat er een waarborgfonds is voor dit soort gevallen en dat het allemaal verhaalt kan worden.

ik vraag me toch echt af wat het Waarborgfonds met deze schade te maken heeft
www.wbf.nl/index.php?contenttype=text&co...enuid=1&submenuid=17

de dader is bekend (kenteken), de auto is verzekerd (rdw), dus de verzekering is aan te spreken.
wie daadwerkelijk gestuurd heeft is m.i. irrelevant; de auto is op kenteken verzekerd.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 07:32 #791248 door V300 register
Zie er het lichtpuntje maar van in Kevin! Het is maar een deuk in je voorscherm! Het kon dus echt zoveel erger!
Het is natuurlijk mooi klote, maar je hebt het kenteken, dus ze komen er ook wel snel achter wie het is! Die schade moet gewoon vergoed worden!

Ik ben dit weekend 3.5 uur bezig geweest om mijn achterbumper te verwijderen, want nadat er bij mij een bestelwagentje achterop was gereden, was dat ook echt hard zwoegen nu alles verbogen is! Wat ik dus wil zeggen, ik had liever een wat krom voorscherm gehad, ipv iemand achterop! Vraag maar na bij je schadehersteller, dat is een stuk makkelijker om goed te krijgen dan een achterkant die in elkaar zit!

Succes er nog mee en het komt allemaal wel weer goed!

Wat betreft de VW caddy! Pakken die man en een gepeperde rekening presenteren!

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2009 12:59 #791265 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X

roestjager;114066 schreef : ik vraag me toch echt af wat het Waarborgfonds met deze schade te maken heeft
www.wbf.nl/index.php?contenttype=text&co...enuid=1&submenuid=17

de dader is bekend (kenteken), de auto is verzekerd (rdw), dus de verzekering is aan te spreken.
wie daadwerkelijk gestuurd heeft is m.i. irrelevant; de auto is op kenteken verzekerd.

sorry, verkeerde term gebruikt, komt vast door het gezeik wat eromheen gebeurde... :no_comment:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2009 13:05 #791267 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Aanrijding Witte VW Caddy 24-XXX-X

antiekeradio;113993 schreef : Ik wil dit even ter discussie stellen, ter overweging dus.

Persoonlijk zou ik het een goed idee vinden om dit soort uitspraken in het vervolg te weren van het forum.

Er is niemand die van dit type uitspraken ene snars wijzer wordt, vooral de topicstarter niet in dit geval, en het brengt alleen de sfeer naar beneden.
Stefan is niet de enige die zich hier schuldig aan maakt, dus dit is niet als tik op de vinger bedoeld richting hem. Meer als startpunt van een discussie.

Zijn er meer mensen die zich hier (misschien al langer) aan ergeren, of vind je het juist onzin en wil je gewoon lekker kunnen schrijven dat je iedereen op zijn muil gaat timmeren die maar vies kijkt naar je geliefde volvootje?

Wat ik nog niet helder heb ik hoe je het zou moeten formuleren "het is niet toegestaan op het forum om ..."
misschien wordt dat ook wel lastig, maar we kunnen het in ieder geval proberen.

Waar leg je de grens?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 14:48 #791272 door V300 register
dat is simpel.

Wat mij betreft leg je de grens tussen dreigen met dingen die w?l mogen, en dreigen met dingen die niet mogen.

Of het "dreigement" of wat er voor moet doorgaan gemeend of serieus is doet niet ter zake. Maar wat je als dreigement aanmerkt, is moeilijker vast te pinnen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-07-2009 15:22 #791281 door V300 register
Ik zou met 90km/u door zn voortuin scheuren! En daarna 100 blikjes redbull door z'n brievenbus gieten (open).

Dat zal wel niet mogen, maar echt erg is het toch ook weer niet? Ik vind eigenlijk dat mensen nog best mild zijn hier Wouter.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC