Wat ben jij vergeten bij het klussen?
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
toen ik nog in de autoschade werkte ben ik een keer in de afzuiging voor stof en verf gereden,de auto had een blokkade in de versnellingsbak,ik dus de auto starten.,en was dus vergeten dat deze blokkade in de versnellingsbak zat..dus de auto starten met de koppelingspedaal ingetrapt en de koppeling langzaam op laten komen..toen zat ik met een bmw 745 il met de achterkant in de afzuiger..volvofiel;87650 schreef : Heheh, vandaag wilden we de DLS wegrijden, ineens 'KROENK'.
We schrokken en sprongen uit de auto. Blijkt dat ik het oude rotte voorscherm niet had weggehaald en we daar dus overheen waren gereden:lol:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
vandaag een dubbele blunder, wilde iets te snel gaan proefrijden...
de uitlaatafzuig hing nog bovenop de uitlaatpijp, en er stond een stoel achter de vrachtwagen, buiten bereik van m'n zicht.
de stoel is overleden, de afzuigpijp viel nog te fixen.
- V300 register
- Verbannen
-
da's wel een mooie.Als je die hele afzuiginstallatie kapottrekt..
.. dan heb je wel een probleem LOL.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Altijd ff kijken.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
en hij gaat weer lekkerrr; moest een trekker afmaken voor een stel zieke collega's ben net rond 12 uur weer aan proefrijden toe, rij over het terrein.. goh wat rijd ie raar joh?? toch maar de hal in gescheurd, in de kraan gehangen en even gekeken, vervolgens mocht ik na het kijken 40 wielmoeren op de achteras vastzetten, ze zaten allemaal los:D
- V300 register
- Verbannen
-
Een collegaverkoper van mij, sloot de acculader aan op een nieuwe auto. En deed dat een week lang.
Tot ik er achter kwam dat de accu's nog niet opgeladen waren (a?cu's leeg). Ik vraag aan hem, doe het is voor hoe jij zo'n druppellader aansluit dan?
*sluit aan* *stekker er in*
Liet hij 'm op standby staan.:hmmz:
- V300 register
- Verbannen
-
En heeft 200km met een kapotte schokdemper van een nieuwe Mazda 3 gereden zonder het door te hebben.

En dacht dat nieuwe auto's tegenwoordig geen bougies meer hebben.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-