Recessie?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2011 19:50 #868049 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Recessie?
Als je je "a" er "o" ge rofl-t hebt kun je zelf misschien wel een ambulance gebruiken...? :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-03-2011 22:44 #868068 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Recessie?
Hahaha, off! Is vast wel een catastrofale bloeding ;-)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-03-2012 23:48 #901148 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Recessie?
[mod]Over koopgedrag e.d. geknipt uit ander topic[/mod]
Ik had het vandaag nog met iemand over die brommers repareert. Dan komen ze bij hem om zo goedkoop mogelijk de band te laten maken. Rekent hij 10 euro. Gaan ze dat nog veel vinden. Ondertussen staan ze met de nieuwse I-phone, Samsung oid. toe te kijken en is de kleding van een populair merk....Maar geen cent te veel hoor. Gelukkig ken ik heel veel mensen die snappen dat een auto onderhouden soms meer kost dan een auto aanschaffen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-03-2012 09:40 #901158 door V300 register

Erik;195600 schreef : Ik had het vandaag nog met iemand over die brommers repareert. Dan komen ze bij hem om zo goedkoop mogelijk de band te laten maken. Rekent hij 10 euro. Gaan ze dat nog veel vinden. Ondertussen staan ze met de nieuwse I-phone, Samsung oid. toe te kijken en is de kleding van een populair merk....Maar geen cent te veel hoor. Gelukkig ken ik heel veel mensen die snappen dat een auto onderhouden soms meer kost dan een auto aanschaffen.

Dat maak je overal mee.
Bij mij in de winkel is ook alles te duur, wij mogen zelf ook niets verdienen. Ik durf niet eens een nieuwe auto te kopen omdat je dan de ene na de andere k*t opmerking krijgt zoals de vis wordt duur betaald...Maar ze zien niet dat je 80 ? 90 uur in de week krom licht voor je toko.Ze denken dat ik om 9.00 begin en 18.00 weer naar huis ga.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-03-2012 13:28 #901162 door V300 register
Datzelfde heb ik bij mijn bijbaantje, een echte vakhandel waar mensen dan om deskundig advies vragen (en krijgen) en vervolgens via internet op zoek gaan :loser:.
De leukste klanten zijn de mensen die waardering geven voor het feit dat ze zoveel service krijgen en ook bereid zijn daar iets meer voor te betalen, zo hoort het wat mij betreft ook.
Als je goedkoop uit wil zijn moet je het niet uit kunnen proberen maar op de koop toenemen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-03-2012 13:39 #901163 door V300 register
Dat is herkenbaar. Mijn pa krijgt ook steeds meer klanten die om advies vragen, een aantal banken uittesten en vervolgens via internet op zoek gaan naar de goedkoopste. Is een groot probleem aan het worden en redelijk funest voor de (traditionele) meubelbranche. Maar ja, net als in de nieuwsvoorziening en muziekwereld: daar moet dan maar adequaat op gereageerd worden; of niet en is dit misschien het begin van het eind. Het begrip 'winkel' is niet meer wat het was of vanzelfsprekend.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-03-2012 13:43 #901165 door V300 register
Maar Steven uiteindelijk wint de vakman toch!
Allemaal van korte duur dat goedkoop kopen.
En altijd iets proberen te bieden wat een ander niet heeft of kan leveren.
Das in ieder geval mijn motto!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-03-2012 13:57 #901167 door V300 register
Tuurlijk, 'Meijer Wonen' heeft nog het geluk dat ze in het luxe, hogere segment zit en dat die mensen toch nog wel goed advies willen. Maar ik ben niet zo positief gestemd. Ik denk dat het wel kleinschaliger moet in de toekomst, die grote showrooms en woonboulevards, dat is denk ik bijna verleden tijd.

[mod]:offtopic: ik zal een aantal berichten verplaatsen naar het recessie-topic. DONE[/mod]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-03-2012 19:55 #901191 door V300 register

Maurits Cassee;195614 schreef : Datzelfde heb ik bij mijn bijbaantje, een echte vakhandel waar mensen dan om deskundig advies vragen (en krijgen) en vervolgens via internet op zoek gaan :loser:.

Dat heb je volgens mij overal in de handel. Zelfs waar ik werk, in een supermarkt, zijn er soms mensen die iets vragen om het zelf dan toch weer beter te weten. Bij voorkeur op zaterdagmiddag wanneer het goed druk is :crazy1:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-03-2012 20:41 #901194 door V300 register
En laat ik nou net alleen op zaterdag werken :crazy1:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC