Recessie?
- V300 register
- Verbannen
-
Woensdag beginnen. Overigens was het niet de partij die de opdracht had die 'm geworden is. (maar ik begin wel woensdag op die opdracht)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dus je hebt nu een baan + een extra opdracht?huysmans;152045 schreef : Woensdag beginnen. Overigens was het niet de partij die de opdracht had die 'm geworden is. (maar ik begin wel woensdag op die opdracht)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;152307 schreef : Dus je hebt nu een baan + een extra opdracht?
Ik heb nu een baan bij het bedrijf waar ik wilde werken. Die wilde me per 1-9 aannemen of eerder als ze eerder een opdracht hadden. Nu wilde het geval dat het 2e bedrijf de opdracht had en daar per direct iemand voor nodig hadden. Het 1e bedrijf voelde gewoon beter, maar de opdracht was te uitdagend.
De laatste 2 keer heb ik op verstand gekozen en tegen m'n intu?tie in. Ik weet wat dat me opgeleverd heeft, vandaar deze keuze. (en het is nog goed uitgekomen ook, incl ene kleine bonus om me wat later aan te kunnen nemen, die ik nu alsnog krijg

Dutchie;152332 schreef : Mooi! Gefeliciteerd!
Bedankt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zou haast zeggen dat het tijd wordt werkgever en staat tussen m'n inkomen uit te schoppen. (ik mocht willen dat dat mogelijk was

- V300 register
- Verbannen
-
nadeel is alleen dat staat en werkgever dan ook tussen jou en essenti?le gezondheidszorg en andere vitale diensten uit geschopt blijkt te zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Ik heb meer dan drie maanden geleden in totaal drie jaar gewerkt voor een werkgever, al dan niet via uitzendbureau, iig drie keer tijdelijk contract.
- Ze boden mij geen vast contract aan - toen nog wettelijk verplicht na drie keer tijdelijk (ook onder 27 jaar oud) - gewoon omdat ze geen nieuwe vaste contracten meer 'uitdeelden', ondanks mijn maximale beoordeling (van rechtswege dus). Dus ik moest vertrekken.
- Ze vertelden mij dat ik over drie maanden weer terug kon komen via het uitzendbureau, omdat dat de wettelijke minimale termijn is. Mijn teamleider is een goeie gast en wil(de) me graag terug hebben.
- Echter, nu hoor ik van het uitzendbureau dat de termijn zes maanden is, maar dat is volgens mij poeppraat (ik hoorde ook gekibbel op de achtergrond, discussie...)
Weten jullie hier iets van? Ik kan het maar moeilijk vinden op internet.