wat ga jij dit weekend doen?
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Niels;144604 schreef : Succes met de laatste loodjes heren examenklanten! (zijn er nog meer eigenlijk?)
Geen examen, maar een afstudeerscriptie die aankomende donderdag over een week ingeleverd moet worden.
Er moeten nog zoveel dingen gedaan worden wil het printbaar worden :crazy1:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
@ Anjo: geen zorgen, die van mij zijn in augustus 30 jaar getrouwd en die geven ook geen feest
- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;144615 schreef : Geen examen, maar een afstudeerscriptie die aankomende donderdag over een week ingeleverd moet worden.
Er moeten nog zoveel dingen gedaan worden wil het printbaar worden :crazy1:
Zoals schrijven?

Ik ken het...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Toen we 20 m2 plafond (stucwerk op riet, inclusief rachels) letterlijk in 1 keer lostrokken hebben we een stofwolk de wijk in geblazen die kon wedijveren met de aswolk uit IJsland... Wat een klap was dat zeg...

Daarna heb ik me nog even uitgeleefd op wat metselwerk met een zware Maquita beitel. Nu lekker naar bed...
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Bodejodel;144638 schreef : Zo, net even het appartement van mijn broertje gestript. Daar was sinds 1930 niks meer aan gedaan, dus we konden onze lol op.
Toen we 20 m2 plafond (stucwerk op riet, inclusief rachels) letterlijk in 1 keer lostrokken hebben we een stofwolk de wijk in geblazen die kon wedijveren met de aswolk uit IJsland... Wat een klap was dat zeg...
Daarna heb ik me nog even uitgeleefd op wat metselwerk met een zware Maquita beitel. Nu lekker naar bed...
Help je ook weer bij de herstel werkzaamheden of ben je er alleen voor de sloop :+
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Er zullen nog heel wat ritjes Oosterhout - Den Haag - Oosterhout gaan volgen denk ik...ZwerverRoodbaard;144643 schreef : Help je ook weer bij de herstel werkzaamheden of ben je er alleen voor de sloop :+
De planning is dat hij minimaal een half jaar bezig is en dat het resultaat een hoogwaardig afgewerkt luxe appartement is.