wat ga jij dit weekend doen?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;144554 schreef : Fiets gekocht, want ik werk nu op 3,5 km van huis in plaats van 35... Alleen jammer dat ik hem pas over een week kan ophalen, dus nu moet ik toch nog 4 dagen met mijn auto naar mijn werk...
Geniet er maar van... nog 4 dagen en je moet echt werken om op je werk te komen.
Bodejodel;144554 schreef : Ik kan hem niet eens zien staan vanaf mijn werkplek omdat er een joekel van een nieuwe Imac voor mijn neus staat...
Webcam achter de monitor plakken en op de wagen richten... Voor elk probleem is er een veel te omslachtige oplossing. (iMac verplekken is simpeler
Bodejodel;144557 schreef : Tja, beetje jammer van die gastank nu, maar aangezien 90 % van onze families en vrienden tussen de 35 en 130 km hiervandaan woont blijft hij nog steeds voordelig.
Zolang ie er al in zit is laten zitten haast altijd goedkoper. (ik geloof dat het omslagpunt bij 6000 km ligt?)
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Heerlijk! Zelfs van zo'n klein stukje fietsen kom ik al helemaal verfrist op mijn werk.huysmans;144567 schreef : Geniet er maar van... nog 4 dagen en je moet echt werken om op je werk te komen.

Ik denk dat mijn overbuurvrouw dan vragen gaat stellen over haar privacy op haar werkplek enzo... :+huysmans;144567 schreef : Webcam achter de monitor plakken en op de wagen richten...
Gelukkig zijn alle spullen van Apple ook gewoon vreselijk mooi om naar te kijken!
Zeker met een verbruik van 1:10 en minder betaalt een gastank zich inderdaad al heel snel terug...huysmans;144567 schreef : Zolang ie er al in zit is laten zitten haast altijd goedkoper. (ik geloof dat het omslagpunt bij 6000 km ligt?)
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;144569 schreef : Zeker met een verbruik van 1:10 en minder betaalt een gastank zich inderdaad al heel snel terug...
Of bij een lichte auto (<1050 kilo), dan is de wegenbelasting toeslag niet zo hoog. Als ik naar diesel kijk heb ik de extra wegenbelasting (55 euro p/m t.o.v. benzine) bij de 2e tankbeurt al terug. (en dat is de 5e werkdag van de maand) Het scheelt daar ook dat je geen extra brandstofsysteem in hoeft te laten bouwen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik morgen een partay.. en voor de rest dingen voor de verhuizing regelen..
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga zo even feest vieren, de ouwelui zijn samen 100
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dus ik deed net m'n geklaag daarover tijdens het eten, komt m'n moeder net boven, ja maar anjo.. je zegt wel dat er geen feest is maar afgelopen week ging het dak eraf en 4 juni gaat nog een keer het dak eraf!
(afgelopen week heb ik een nieuw dak op de dakkapel getimmerd + geplakt en 4 juni volgt het dak van de schuur:D)
nu weet ik gelijk van wie ik de bijdehante genen geerfd heb..