wat ga jij dit weekend doen?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2010 23:52 #832690 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic wat ga jij dit weekend doen?
Tja, beetje jammer van die gastank nu, maar aangezien 90 % van onze families en vrienden tussen de 35 en 130 km hiervandaan woont blijft hij nog steeds voordelig.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-05-2010 07:34 #832700 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?

Bodejodel;144554 schreef : Fiets gekocht, want ik werk nu op 3,5 km van huis in plaats van 35... Alleen jammer dat ik hem pas over een week kan ophalen, dus nu moet ik toch nog 4 dagen met mijn auto naar mijn werk... :D

Geniet er maar van... nog 4 dagen en je moet echt werken om op je werk te komen. :)

Bodejodel;144554 schreef : Ik kan hem niet eens zien staan vanaf mijn werkplek omdat er een joekel van een nieuwe Imac voor mijn neus staat... :D

Webcam achter de monitor plakken en op de wagen richten... Voor elk probleem is er een veel te omslachtige oplossing. (iMac verplekken is simpeler ;) )

Bodejodel;144557 schreef : Tja, beetje jammer van die gastank nu, maar aangezien 90 % van onze families en vrienden tussen de 35 en 130 km hiervandaan woont blijft hij nog steeds voordelig.

Zolang ie er al in zit is laten zitten haast altijd goedkoper. (ik geloof dat het omslagpunt bij 6000 km ligt?)

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2010 08:30 #832701 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic wat ga jij dit weekend doen?
Van het weekend oud ijzer wegbrengen en de 460 ophalen om de koppeling te vervangen

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2010 08:34 #832702 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic wat ga jij dit weekend doen?

huysmans;144567 schreef : Geniet er maar van... nog 4 dagen en je moet echt werken om op je werk te komen. :)

Heerlijk! Zelfs van zo'n klein stukje fietsen kom ik al helemaal verfrist op mijn werk. :D

huysmans;144567 schreef : Webcam achter de monitor plakken en op de wagen richten...

Ik denk dat mijn overbuurvrouw dan vragen gaat stellen over haar privacy op haar werkplek enzo... :+
Gelukkig zijn alle spullen van Apple ook gewoon vreselijk mooi om naar te kijken!

huysmans;144567 schreef : Zolang ie er al in zit is laten zitten haast altijd goedkoper. (ik geloof dat het omslagpunt bij 6000 km ligt?)

Zeker met een verbruik van 1:10 en minder betaalt een gastank zich inderdaad al heel snel terug...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-05-2010 09:22 #832703 door V300 register

Bodejodel;144569 schreef : Zeker met een verbruik van 1:10 en minder betaalt een gastank zich inderdaad al heel snel terug...

Of bij een lichte auto (<1050 kilo), dan is de wegenbelasting toeslag niet zo hoog. Als ik naar diesel kijk heb ik de extra wegenbelasting (55 euro p/m t.o.v. benzine) bij de 2e tankbeurt al terug. (en dat is de 5e werkdag van de maand) Het scheelt daar ook dat je geen extra brandstofsysteem in hoeft te laten bouwen. ;)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2010 11:37 #832709 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic wat ga jij dit weekend doen?
Dit weekend nog even aan de slag voor m'n examens. Dinsdag heb ik wiskunde en woensdag scheikunde.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-05-2010 14:00 #832718 door V300 register
Succes Joost!

Ik morgen een partay.. en voor de rest dingen voor de verhuizing regelen..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-05-2010 14:11 #832719 door V300 register
Morgen een bbq bij ouders, en huiswerk maken, bah ik heb geen zin meer in studeren :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-05-2010 18:57 #832736 door V300 register
Succes met de laatste loodjes heren examenklanten! (zijn er nog meer eigenlijk?)

Ik ga zo even feest vieren, de ouwelui zijn samen 100 :)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2010 19:00 #832737 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic wat ga jij dit weekend doen?
:humor: m'n ouders zijn morgen 30 jaar getrouwd en wat denk je, geen feest!!!

dus ik deed net m'n geklaag daarover tijdens het eten, komt m'n moeder net boven, ja maar anjo.. je zegt wel dat er geen feest is maar afgelopen week ging het dak eraf en 4 juni gaat nog een keer het dak eraf!

(afgelopen week heb ik een nieuw dak op de dakkapel getimmerd + geplakt en 4 juni volgt het dak van de schuur:D)

nu weet ik gelijk van wie ik de bijdehante genen geerfd heb..

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC