wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vertrek vanmiddag naar de N?rburgring.Daar wordt dit weekend de 24uur verreden.In het voorprogramma is er ook een "historische 24 uur".:y:
Deze wedstrijd is welliswaar ingekort tot een langeafstandswedstrijd van 4 uur maar dat mag de pret niet drukken.
Wij doen voor Albrecht Haase uit Hamburg,die met 'n jaguar E-type lightweight:yummie: rijdt,het service- en begeleidingswerk tydens dit evenement.Zal wel weer hard werken,genieten en weinig slapen worden.................
Is 1 van de 2 vaste evenementen waar ik toch ieder jaar weer naar uit kijk.Het andere evenement is de Oldtimer Grandprix in het 2e weekend van augustus.Eigenlijk 'n must voor iedere auto(sport) liefhebber.
De startvelden tydens dat evenement vari?ren van vooroorlogse racewagens,diverse toerwagen klasses,oude DTM,tot en met oude formule 1 auto's en de altyd zeer spectaculaire supersports met vermogens tot 1000 pk en V8 motoren met open uitluiten!:yummie::yummie::yummie::yummie:.
Ik kijk er ieder jaar weer naar uit!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;143570 schreef : Dat is spijtig Jan
. Ik heb zelf 2 jonkies, katertjes (14 mei worden ze een jaar oud)..
Ik hoop dat het nog goed komt..!
Ik betwijfel het, als we het weg laten halen is ie een halve kaak kwijt. Dat moet je een kat niet aan willen doen, helemaal niet als ie al 16 is.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
volvofiel;143582 schreef : Die gymzaal heeft dus lekker w?l een platdak :+ maar dat wist je zeker al
Er is nu wel een nieuw ventilatiesysteem en je zit half onder de grond, dus het moet koel te houden zijn.
Ben gisteren begonnen met examenopgaven oefenen voor scheikunde, da's nog best lastig! Het verhaal van die redox en (infrarood)spectrometrie nog maar effe goed lezen....
voor de rest... alleen grieks zal nog lastig worden denk ik.
Scheikunde is me altijd wel goed afgegaan mijn oude docent scheikunde verbaasde zich dan ook dat ik Civiele Techniek ging doen ipv. Chemie
Grieks lijkt me wel een mooi vak, maar dan alleen om de historie en de gyros...
@Bart Manders
Zijn jullie toevallig ook vorig jaar naar de Bergrennen Osnabr?ck geweest? ??n ding weet ik zeker en dat is dat ik dit jaar wel ga proberen om daar bij te zijn. Echt een gigantisch spektakel en nog redelijk dicht in de buurt.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar als troost ga ik zaterdag inprinciepe wel naar Erik
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;143548 schreef : ...en vertel hoe je bij gladde omstandigheden je rijgedrag aanpast.... als je daar voor zakt ben je ?cht dom
Gewoon een setje regenbanden eronder toch? :+
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Succes Jan! Wij hebben hier ook een dikke kater rondlopen en ik hoop echt dat ie nog even gezond blijft... we hebben het geld niet voor zulke operaties, dus dat zou al heel snel een spuitje betekenen... Ik hoop die beslissing eigenlijk nooit hoeven te maken. Dan heb ik liever dat hij gewoon rustig inslaapt...huysmans;143591 schreef : Ik betwijfel het, als we het weg laten halen is ie een halve kaak kwijt. Dat moet je een kat niet aan willen doen, helemaal niet als ie al 16 is.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-