wat ga jij dit weekend doen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2010 11:51 #829365 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?
Het weekend begint voor mij eigenlijk al vandaag!:wtf2:
Ik vertrek vanmiddag naar de N?rburgring.Daar wordt dit weekend de 24uur verreden.In het voorprogramma is er ook een "historische 24 uur".:y:
Deze wedstrijd is welliswaar ingekort tot een langeafstandswedstrijd van 4 uur maar dat mag de pret niet drukken.
Wij doen voor Albrecht Haase uit Hamburg,die met 'n jaguar E-type lightweight:yummie: rijdt,het service- en begeleidingswerk tydens dit evenement.Zal wel weer hard werken,genieten en weinig slapen worden.................

Is 1 van de 2 vaste evenementen waar ik toch ieder jaar weer naar uit kijk.Het andere evenement is de Oldtimer Grandprix in het 2e weekend van augustus.Eigenlijk 'n must voor iedere auto(sport) liefhebber.
De startvelden tydens dat evenement vari?ren van vooroorlogse racewagens,diverse toerwagen klasses,oude DTM,tot en met oude formule 1 auto's en de altyd zeer spectaculaire supersports met vermogens tot 1000 pk en V8 motoren met open uitluiten!:yummie::yummie::yummie::yummie:.

Ik kijk er ieder jaar weer naar uit!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2010 11:54 #829366 door V300 register
Gaaf hoor! Zou er ook best bij willen zijn. Veel plezier.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2010 12:03 #829368 door V300 register

slb_340;143570 schreef : Dat is spijtig Jan :(. Ik heb zelf 2 jonkies, katertjes (14 mei worden ze een jaar oud)..

Ik hoop dat het nog goed komt..!

Ik betwijfel het, als we het weg laten halen is ie een halve kaak kwijt. Dat moet je een kat niet aan willen doen, helemaal niet als ie al 16 is.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2010 12:16 #829369 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic wat ga jij dit weekend doen?

volvofiel;143582 schreef : Die gymzaal heeft dus lekker w?l een platdak :+ maar dat wist je zeker al

Er is nu wel een nieuw ventilatiesysteem en je zit half onder de grond, dus het moet koel te houden zijn.
Ben gisteren begonnen met examenopgaven oefenen voor scheikunde, da's nog best lastig! Het verhaal van die redox en (infrarood)spectrometrie nog maar effe goed lezen....
voor de rest... alleen grieks zal nog lastig worden denk ik.

Scheikunde is me altijd wel goed afgegaan mijn oude docent scheikunde verbaasde zich dan ook dat ik Civiele Techniek ging doen ipv. Chemie :P.
Grieks lijkt me wel een mooi vak, maar dan alleen om de historie en de gyros...

@Bart Manders
Zijn jullie toevallig ook vorig jaar naar de Bergrennen Osnabr?ck geweest? ??n ding weet ik zeker en dat is dat ik dit jaar wel ga proberen om daar bij te zijn. Echt een gigantisch spektakel en nog redelijk dicht in de buurt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2010 11:12 #829469 door V300 register
@ Bart, kun je foto's voor me meenmen? wegens de examens die maandag beginnen gaan wij dit jaar niet :(

Maar als troost ga ik zaterdag inprinciepe wel naar Erik :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2010 11:22 #829470 door V300 register

v0lv0freak;143548 schreef : ...en vertel hoe je bij gladde omstandigheden je rijgedrag aanpast.... als je daar voor zakt ben je ?cht dom ;)

Gewoon een setje regenbanden eronder toch? :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2010 12:11 #829476 door V300 register
En gassen moar!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-05-2010 12:39 #829480 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic wat ga jij dit weekend doen?

huysmans;143591 schreef : Ik betwijfel het, als we het weg laten halen is ie een halve kaak kwijt. Dat moet je een kat niet aan willen doen, helemaal niet als ie al 16 is.

Succes Jan! Wij hebben hier ook een dikke kater rondlopen en ik hoop echt dat ie nog even gezond blijft... we hebben het geld niet voor zulke operaties, dus dat zou al heel snel een spuitje betekenen... Ik hoop die beslissing eigenlijk nooit hoeven te maken. Dan heb ik liever dat hij gewoon rustig inslaapt...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2010 20:10 #829513 door V300 register
Die hoop hebben wij ook, morgen kijkt een andere dierenarts er naar, maar het is met een beetje pech ijdele hoop. Als er niets blijvends te doen is aan die tumor gaan we niet lopen experimenteren om 'm langer bij ons te houden. Dat is iets dat we al met teveel cavia's en katten hebben gedaan. (en te zielig voor de beestjes... naast een gigantische aanval op de portemetniks)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2010 20:48 #829518 door V300 register
Als het terug zou komen, was het advies zowiezo euthenasie, of naar Utrecht (universitaire kliniek voor gezelschapsdieren) waar ze experimenteel bezig zijn dit soort problemen te behandelen, maar dat zien we om meerdere redenen niet zitten. kunnen we Spot niet aandoen (lang autorijden en leeftijd) en onze portemetniks ook niet. :sad:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC