wat ga jij dit weekend doen?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Ik zou zeggen kom op de zondag eens voor een koppie kloffie in het museum
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;144605 schreef : :humor: m'n ouders zijn morgen 30 jaar getrouwd en wat denk je, geen feest!!!
dus ik deed net m'n geklaag daarover tijdens het eten, komt m'n moeder net boven, ja maar anjo.. je zegt wel dat er geen feest is maar afgelopen week ging het dak eraf en 4 juni gaat nog een keer het dak eraf!
(afgelopen week heb ik een nieuw dak op de dakkapel getimmerd + geplakt en 4 juni volgt het dak van de schuur:D)
nu weet ik gelijk van wie ik de bijdehante genen geerfd heb..
Anjo. Even een dak monteren etc etc etc. Duren jouw dagen 48 uur ofzo??? En heb jij evenveel energie als 2 voetballers? En de handigheid van een monteur, plaatwerker/lasser en timmerman? Sjeeeeez :+
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als het antwoord op deze vragen ja is heb je maar 24 uur per dag nodig hoor...slb_340;144654 schreef : En heb jij evenveel energie als 2 voetballers? En de handigheid van een monteur, plaatwerker/lasser en timmerman? Sjeeeeez :+
- V300 register
- Verbannen
-
Wij gaan dit weekend verder met de tuin. Gisteren 2 solar wandlampjes gevonden (eindelijk, we vroegen ons al af waarom er alleen prikdingen te koop waren) en opgehangen en, naast boodschappen en een cursus met Kees (wandelen zonder lijn in het bos), niets gedaan.
Na de sollicitatie van vrijdag (zeer geslaagd, de 2e directeur van het bedrijf komt naar mij toe :wtf: voor het 2e gesprek komende dinsdag... hoezo geinteresseerd :yesyes:), een geslaagde APK (wel wat olielekkage, maar niet te veel... al was Lijntje de vorige keren kurkdroog) en winkelen bij de Ikea (aanrader, op een werkdag is er zowat geen kip) waren we wel toe aan een rustig dagje.
Vandaag gaan we verder met de compostbak en de caviaweide die we aan het aanleggen zijn. Het zou leuk zijn als die kleine dondersteentjes deze zomer van hun nieuwe weide gebruik kunnen maken. (eens kijken of we genoeg paardebloemenzaad hebben gevangen voor een goed dagelijks maal voor ze)
Morgen krijgt Lijntje d'r verse kleppendekselpakking (bij bewolkt weer is dit werk toch wat prettiger) en gaan we verder in huis... in elk geval een lamp op hangen.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
En morgen natuurlijk naar het meest mooie:
As'n Gek in'n Drek
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maargoed, als ik dat klaar heb, is m'n P voor deze nieuwe opleiding ook weer binnen. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Morgenavond BBQ, zondag moet nog nader ingevuld worden (afhankelijk van het weer).