wat ga jij dit weekend doen?

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2010 23:34 #832784 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic wat ga jij dit weekend doen?
Dat zijn nog de nodige km's dan :)

Ik zou zeggen kom op de zondag eens voor een koppie kloffie in het museum :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2010 23:37 #832785 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic wat ga jij dit weekend doen?
Op zondag wordt er niet geklust waarschijnlijk. De buren willen toch wel 1 dag in de week rust denk ik... :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-05-2010 23:39 #832786 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic wat ga jij dit weekend doen?

AvdAkker;144605 schreef : :humor: m'n ouders zijn morgen 30 jaar getrouwd en wat denk je, geen feest!!!

dus ik deed net m'n geklaag daarover tijdens het eten, komt m'n moeder net boven, ja maar anjo.. je zegt wel dat er geen feest is maar afgelopen week ging het dak eraf en 4 juni gaat nog een keer het dak eraf!

(afgelopen week heb ik een nieuw dak op de dakkapel getimmerd + geplakt en 4 juni volgt het dak van de schuur:D)

nu weet ik gelijk van wie ik de bijdehante genen geerfd heb..

Anjo. Even een dak monteren etc etc etc. Duren jouw dagen 48 uur ofzo??? En heb jij evenveel energie als 2 voetballers? En de handigheid van een monteur, plaatwerker/lasser en timmerman? Sjeeeeez :+

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2010 07:50 #832791 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic wat ga jij dit weekend doen?

slb_340;144654 schreef : En heb jij evenveel energie als 2 voetballers? En de handigheid van een monteur, plaatwerker/lasser en timmerman? Sjeeeeez :+

Als het antwoord op deze vragen ja is heb je maar 24 uur per dag nodig hoor... :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-05-2010 09:20 #832794 door V300 register
Ach, zo moeilijk is het niet, een bestaand dak vervangen... op de begaande grond zou ik dat ook kunnen. (of op een minder stijl dak dan het dak dat we hier hebben) Dat vind ik nu toch wel het gigantische voordeel van een complete technische basis opleiding. Als je je handen uit de mouwen durft te steken kan je alles wel aanvallen. (Nu moet ik nog een keer het lef hebben te gaan plaatwerken... maar de 1e stappen zijn gezet ;) )

Wij gaan dit weekend verder met de tuin. Gisteren 2 solar wandlampjes gevonden (eindelijk, we vroegen ons al af waarom er alleen prikdingen te koop waren) en opgehangen en, naast boodschappen en een cursus met Kees (wandelen zonder lijn in het bos), niets gedaan.

Na de sollicitatie van vrijdag (zeer geslaagd, de 2e directeur van het bedrijf komt naar mij toe :wtf: voor het 2e gesprek komende dinsdag... hoezo geinteresseerd :yesyes:), een geslaagde APK (wel wat olielekkage, maar niet te veel... al was Lijntje de vorige keren kurkdroog) en winkelen bij de Ikea (aanrader, op een werkdag is er zowat geen kip) waren we wel toe aan een rustig dagje.

Vandaag gaan we verder met de compostbak en de caviaweide die we aan het aanleggen zijn. Het zou leuk zijn als die kleine dondersteentjes deze zomer van hun nieuwe weide gebruik kunnen maken. (eens kijken of we genoeg paardebloemenzaad hebben gevangen voor een goed dagelijks maal voor ze)

Morgen krijgt Lijntje d'r verse kleppendekselpakking (bij bewolkt weer is dit werk toch wat prettiger) en gaan we verder in huis... in elk geval een lamp op hangen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-05-2010 10:25 #832798 door V300 register
WAT EEN WEERRRR. net ontbeten op mn balkon.. zo maar lekker ff in de zon zitten en een potje badmintonnen :D

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2010 11:07 #832802 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic wat ga jij dit weekend doen?
Gisteravond naar de pinksterfeesten in beckum geweest met Frans Duijts(die kerel mogen ze van mij ook achter het behang plakken). Maar voor de rest een mooi feest. Vanmiddag naar de verjaardag van opa om waarschijnlijk vanavond weer naar beckum te gegaan voor het tentfeest.

En morgen natuurlijk naar het meest mooie:
As'n Gek in'n Drek

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2010 22:21 #832848 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic wat ga jij dit weekend doen?
Morgen is ook nog "weekend". Even de laatste hand leggen aan de elektra in de tuin. Was nodig aan vervanging toe. Vandaag al osteliet pijp erin gemekt, alle kabels getrokken, WCD's en tuinlampen aangesloten. De besturingskast hangt ook al. Nog even 3 24v schakelaars aansluiten en dan even het programma in de PLC gooien. Leuk projectje zo, zonnescherm, tuinverlichting en een aantal WCD's worden dus via de PLC bestuurd. Zonnescherm is beveiligd met een windsnelheidsmeter, als dat signaal te hoog wordt trek ik het zonnenscherm automatisch terug. Verder de GLE nog even wassen. En dinsdag weer aan de bak.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-05-2010 22:05 #833544 door V300 register
Ik wil eigenlijk verder werken aan m'n 360, maar ik MOET nu echt aan m'n rapport voor school beginnen... :D Maargoed, als ik dat klaar heb, is m'n P voor deze nieuwe opleiding ook weer binnen.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2010 22:10 #833548 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic wat ga jij dit weekend doen?
Morgen nog even leren voor mijn laatste twee examens; Frans en Grieks.

Morgenavond BBQ, zondag moet nog nader ingevuld worden (afhankelijk van het weer).

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC