wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Komende 3 weken gaan heel snel denk ik (hoop ik), dan heb ik nog een weekje om m'n theorie voor het rijbewijs te leren en dan ga ik al beginnen met lessen
- Mark Smeets
- Moderator
-
Ik heb btw vorige week de theorie voor de vrachtwagen gehaald, in 1 keer zonder die domme cursus wat iedereen doet
En gisteren al de 'praktijk cursus'. Wat een geld klopperij zeg! Zet 2 pallets in de vrachtwagen, op de juiste manier gezekerd bladieblabla, zoek in het instructie boek op wat een paar lampjes betekenen en vertel hoe je bij gladde omstandigheden je rijgedrag aanpast.... als je daar voor zakt ben je ?cht dom
- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoop dat het nog goed komt..!
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
volvofiel;143541 schreef : Dit weekend (en deze week) ga ik hard leren voor m'n eerste examens! Het is dan eindelijk zo ver.
Komende 3 weken gaan heel snel denk ik (hoop ik), dan heb ik nog een weekje om m'n theorie voor het rijbewijs te leren en dan ga ik al beginnen met lessen
Die examens zijn echt piece of cake
Hopelijk hebben jullie dit jaar niet zo'n godsgruwelijk zonnige week om vervolgens je examens te gaan maken in een gymzaal met platdak.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ZwerverRoodbaard;143571 schreef : Die examens zijn echt piece of cake
Hopelijk hebben jullie dit jaar niet zo'n godsgruwelijk zonnige week om vervolgens je examens te gaan maken in een gymzaal met platdak.
Die gymzaal heeft dus lekker w?l een platdak :+ maar dat wist je zeker al
Er is nu wel een nieuw ventilatiesysteem en je zit half onder de grond, dus het moet koel te houden zijn.
Ben gisteren begonnen met examenopgaven oefenen voor scheikunde, da's nog best lastig! Het verhaal van die redox en (infrarood)spectrometrie nog maar effe goed lezen....
voor de rest... alleen grieks zal nog lastig worden denk ik.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Zelfs ik had een 7,5 en ik heb de laatste 2 jaar alleen maar naar buiten auto's gekeken