wat ga jij dit weekend doen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Vanmiddag fffff kijken bij showroom oftopic!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
de oldtimerdag. Rijden rondjes met de 7639 en 142 voor de liefhebbers.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;143818 schreef : Bedankt.
Helaas is dat iets waar je toch tegenaan gaat lopen, in elk geval hoop ik dat je langer leeft dan je kat. Gewoon genieten van elk moment en af en toe een verwennen mag best. Ze leven meer dan lang genoeg om je aan ze te gaan hechten.
Dat hechten aan zo'n beest komt mij bekend voor. Elke keer als ik thuis kom verwelkomt de kat mij. En als je eten voor de kat pakt gaat hij om je heen drentelen en mauwen.
- V300 register
- Verbannen
-
Hier krijgen ze het eten van de eettafel, omdat anders de hond het opvreet en we ze niet op het aanrecht willen hebben.
Kwa karakters was Spot me er een, maar Simba net zo hard. (Beide overigens bij afhalen uit een boom geplukt) Het blijft gewoon genieten van de aanwezigheid, zolang het kan en ze zo goed mogelijk verzorgen. Laten genezen als het mogelijk is en niet laten lijden als het genezen niet meer mogelijk is. (Je zou eens moeten weten hoe hard je je aan een cavia gaat hechten, in een groep komen die karakters nog meer naar boven... vage beesten. *iep*
Overigens is voor ons dit weekend iets minder rustig geweest... Stil zitten is niet ons sterkste punt. Tabitha is de trouwsuprices voor m'n jonste zusje in elkaar aan het klussen, ik heb de kitrand van het aanrechtblad afgemaakt, de tuin is aangevallen (wat plantjes rond Spot z'n grafje en paardebloemen geoogst) en ik mag zo de caviakooi doen. (Om maar weer on topic te komen)
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

Ik kan hem niet eens zien staan vanaf mijn werkplek omdat er een joekel van een nieuwe Imac voor mijn neus staat...
- J. Ruiter
- Verbannen
-