Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-07-2011 10:16 #882095 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Daar zijn ook speciale hoezen voor, die je natuurlijk tegen een commercieel bedrag wel kan kopen maar natuurlijk ook prima na te maken zijn als je een beetje handig bent en toegang hebt tot een naaimachine :)
Maar goede tip idd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2011 22:45 #882464 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
zo, ik ben inmiddels thuis na 8 dagen Chersonissos onveilig gemaakt te hebben ondanks behoorlijk wat mindere momenten hebben we toch wel een gave vakantie gehad!

onderling hebben we afgesproken niet teveel op internet te gooien want niet alles kan door de beugel zeg maar:D dus ik ga er weinig woorden aan vuil maken, maarrr heb wel een paar grappige/onschuldige foto's filmpjes:D

1e stapavond, Beachflirt op Starbeach

[youtube]I_vscOLxBDk[/youtube]

Quintino draaide best lekker
[youtube]LkK3acHZS3o[/youtube]

de dames links waren Duits en voor de insiders, op de brunette met stijl haar heb ik het eerste bandje van de vakantie verdiend:crazy1:

Hof van Holland
[youtube]vDeZ729uPD8[/youtube]

daarna de U2, hardstyle/hardcore tentje met een Zweedse eigenaar. ff lekker hakken op de slippers!
[youtube]JjEcxXOfsJ8[/youtube]
[youtube]sP-_UQNpq1w[/youtube]

na leuk eerste avondje gehad, loop terug naar het appartement en voel opeens wat nats onder mn voet, ik kijk en heel mn voet is rood. na gelijk gaan zitten en zag dat mn voet bloedde als een rund, dichtgedrukt met mn duim en er stond inmiddels een spoor van 3 meter over straat en 2 grote plassen bloed, WTF!. nja op mn gemak reisorganisatie gebeld om te vragen hoe je zoiets hier aan moest pakken en uiteindelijk heeft hij een taxi laten komen zodat ik naar t medical center kon. dokter zat een half uur te zoeken naar een verdoving tot ik t zat was en tegen hem zei dat hij het zonder ook mocht hechten; als het maar snel dicht ging. na; allemaal goed gegaan, 4 hechtingen erin en t bleef droog. taxi terug naar t appartement en maffen maar, volgende dag moest ik terugkomen voor een tetanus prikje en een antibiotica kuur ophalen. dat laatste was nog wel het meest vervelend want tijdens te kuur van 6 dagen mag je geen alcohol nuttigen.. terug van de dokter ff mn slipper bekijken en ik haal er een flink stuk versplinterd glas uit dat dwars door de zool was gekomen, de andere jongens schrokken ervan:p

na, mooi kut; liep wat moeilijk maar t was nog te doen, dagje rustigaan gedaan en mn voet een beetje ontzien. donderdag ging t weer en ging ik weer het zwembad proberen

daarna gingen we quad rijden over het eiland. na een dagje vlammen in de bergen 2 quads gesloopt en die hebben we naar de verhuurder teruggesleept, dat ging niet zo makkelijk op een 20% helling want bij de slepende quads begon de koppeling te roken als een malle. uiteindelijk heb ik mn quad achter een kapotte quad gezet om hem de helling op te duwen, en de andere quad aan de voorkant de helling op trekken; dat ging prima alleen duurde het even! eenmaal terug bij de verhuurder was t mooi, we kwakken die dingen met gillende banden neer en naa die vent die ging echt door het lint:p kregen een boete omdat we offroad gereden hadden en het defect aan 1 quad moest ook nog ff afgerekend worden anders zou hij de politie bellen (en die zijn helemaal corrupt dus daar hadden we geen zin in).
'savonds weer lekker naar naar de barstreet, we werden verleid door een blondje naast een tent die de lollipops heette, bleek het toen we binnen waren een stripclub te zijn:D daar ff een uurtje rondgehangen en weer verder naar een andere tent waar we dan eindelijk ook eens een groepsfototje deden z?nder wilde dames erbij

de foto's met vrouwen erop mag ik van mn maten eigenlijk niet publiceren:D maar deze stond al op FB dus dit kan er ook nog wel bij:+

dag later zochten we de Havana weer op, d? plek waar alle hotte Zweedse, Noorse en Russische/oostblok chicks uithangen; heerlijk! zeker als je nuchter blijft, dan zie je nog meer als wanneer je een bakkie op hebt:p
ik besloot tussen de Zweedsen in ook eens te gaan paaldansen/klimmen en uiteraard staat ook dat op de foto...

biefstukje van 800gr weg zitten kanen

en vervolgens ben ik in een oranje pak gaan stappen:D

laatste avond en de vakantie was weer voorbij en dus ook mn antibioticakuur; hoera ik mag weer zuipen!

terugreis verliep niet echt volgens plan, partij vertragingen van hier tot gunter en eenmaal op Schiphol was er geen personeel om de gate/slurf naar het vliegtuig toe te rijden, grrr. stond vanmorgen om 7:00 thuis ipv de geplande 3:00 'snachts, heeft aardig wat tijd gekost dus

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-08-2011 22:59 #882466 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Oh, oh, Anjo!

Erg oppassen met glas, wond + troep....een vriend van me heeft ooit 's een week in het ziekenhuis gelegen met vergelijkbare wond in zijn arm. Ontsteking wilde maar niet stoppen. Als het iets verder was gegaan had ie zijn arm misschien moeten missen (lymfeklieren in oksel mocht het niet bereiken)! Maar zo te horen is alles weer goed. Mooi feestje zo te zien :D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2011 23:15 #882469 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Thread zonder onderwerp :D
Volgens mij erg koud bier.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2011 23:22 #882472 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Alcohol ontsmet prima toch? :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-08-2011 00:06 #882476 door Anjo van den Akker
klopt Steven, maar t valt wel mee; t is goed schoon/niet verkleurd etc. denk dat het wel goed komt:p gewoon in de gaten houden ook als ik de hechtingen eruit gehaald heb aan t eind van deze week

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-08-2011 00:24 #882479 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Nou zeg die Cherso vakanties lijken wel uitwisselbaar :P
Twee jaar geleden ook naar Cherso geweest en dat was toch net zo'n geslaagde vakantie.
Veel gepilst, veel gezien (lokale flora en fauna :+ ) ook wezen schampen met van die quads, kameraad z'n enkel gekneusd bij een boksbal en ook vette artiesten bij Starbeach.
Enigste wat ik nog mis is een gestolen portemonnee en de bungee bij Starbeach, hebben jullie dat nog gedaan?

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-08-2011 00:30 #882481 door Anjo van den Akker
jawel! ik zou alleen gaan als mn maten betaalden want ik vond het absoluut geen bijzondere locatie om te springen. ging nog precies tot aan mn hoofd in t water maar echt boeiend vond ik het niet; liever een keer een afgelegen kloof in vanaf een hoge brug ofzo, dit was vrij commercieel.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-08-2011 19:54 #882515 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Ziet er goed uit Anjo. Ik krijg ook door zulke foto's zin in mijn vakantie

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
02-08-2011 22:57 #882537 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Goed te weten dat je weer min of meer ;) heelhuids thuis bent aanbeland en dat je ondanks de voetwond nog best een leuke vakantie hebt gehad.

Moderators: Mark Smeets