Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-08-2011 19:48 #882598
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Zo, een vriend van me is op vakantie gestrand met z'n 9-5t. Turbo stuk en nog wat dingen, dus hij laat hem staan. Erg jammer van zo'n mooie auto! Hij wil nu een 240 of misschien wel 300 serie, omdat ie zoveel pech met z'n auto gewoon zat is. Vorig jaar het maximaal aantal keren van de snelweg afgesleept door de ANWB, dus dat zegt wel wat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2011 20:11 #882605
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik heb de meest ideale vakantiestoel gekocht. 1 met paraplu, bieropener en bierfleshouder.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2011 22:02 #882626
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Heb zin in de vakantie. Volgende week blijven alle 300's in Nederland, want mijn ex-Passat gaat mee naar Duitsland. Ik hoop dat Pruttel en Sientje mij dat niet kwalijk gaan nemen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2011 14:46 #882670
door V300 register
Zojuist een bod van 600 euro gekregen op mijn auto. En nog door een jonge vrouw ook! ik was aan het sleutelen en plots stond ze naast me
wist niet dat vrouwen van de 340 hielden???
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
04-08-2011 14:49 #882671
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Grappig zeg.
Als er nu hier in de stad ook eens zo iemand liep....
Ik ben nog op zoek naar een jonge vrouw die mijn 340 wil kopen met mij er bij :+
Als er nu hier in de stad ook eens zo iemand liep....
Ik ben nog op zoek naar een jonge vrouw die mijn 340 wil kopen met mij er bij :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2011 16:24 #882678
door V300 register
In Nijmegen zijn er sowieso vrouwen met een 300 serie: de 340 VAN en de rode 360 GLT met 2,3 liter motor, leer, stuurbekrachtiging, bodykit....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2011 16:28 #882679
door V300 register
Ik heb een tijdje gedate met een aardig meiske uit Nijmegen, maar ik geloof dat ze al na twee weken begon over zelf rijden in m'n 340 en 360 :eek: NOT!! Gelukkig is het niks geworden :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2011 16:32 #882680
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
mn zusje heeft net een maandje dr rijbewijs en wilde graag een keer met die stoere blauwe volvo van dr grote broer naar de kroeg...
nou zusje, rij maar even een rondje met mij mee dan laat ik je zien hoe alles werkt. ding warmgereden en dr even laten zien wat dat beestje allemaal kan; paar bochtjes dwars, burnoutje alsof het geen moeite kost etc. resultaat: ze durft niet meer mee te rijden laat staan zelf rijden, probleem opgelost:)
nou zusje, rij maar even een rondje met mij mee dan laat ik je zien hoe alles werkt. ding warmgereden en dr even laten zien wat dat beestje allemaal kan; paar bochtjes dwars, burnoutje alsof het geen moeite kost etc. resultaat: ze durft niet meer mee te rijden laat staan zelf rijden, probleem opgelost:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2011 16:33 #882681
door V300 register
Ideale situatie idd. Mja, voor mij ligt dat toch iets lastiger, ook al is de GLT lekker vlot :f
Edit: pas geleden deed ik nog een wedstrijdje tegen een C30 vlak voordat ik boven Arnhem de A50 op wilde, en won toen omdat ie niet zo hard door de bochten durfde als ik. Haalde die C30 me later in op de snelweg, bleek dat er een z??r aantrekkelijke jongedame achter het stuur zat die me een verblindende glimlach toewierp. Toch een stuk aangenamer dan van die chagrijnige kerels die dan een middelvinger opsteken of je vervolgens gaan snijden. Nee, dit was echt een zeer aangename ervaring
Edit: pas geleden deed ik nog een wedstrijdje tegen een C30 vlak voordat ik boven Arnhem de A50 op wilde, en won toen omdat ie niet zo hard door de bochten durfde als ik. Haalde die C30 me later in op de snelweg, bleek dat er een z??r aantrekkelijke jongedame achter het stuur zat die me een verblindende glimlach toewierp. Toch een stuk aangenamer dan van die chagrijnige kerels die dan een middelvinger opsteken of je vervolgens gaan snijden. Nee, dit was echt een zeer aangename ervaring
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2011 16:35 #882682
door V300 register
Ik ben er nog steeds niet over heen dat mijn ex m'n zorgvuldig onderhouden GL-special in de prak heeft gereden. Auto uitlenen is er sindsdien niet meer bij!
Moderators: Mark Smeets