Thread zonder onderwerp :D

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-07-2011 21:06 #881325 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Hier verzinnen ze om alle mooie zandweggetjes af te sluiten en doodlopende wegen van te maken.

En ik blijf niet aan het wassen met mijn auto's. Lijkt wel of ik in de Sahara woon?(renovatiewijk)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-07-2011 21:41 #881328 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
mja, die weggetjes hier zijn voor het laatst geasfalteerd onder duits bewind volgens mij (zijn onderhand al half verzakt en de kanten zijn al aan puin gereden), dus waarom er nu ineens nog grind opgebracht moet worden... nouja, het zal dan wel.

ik neem voortaan toch altijd de onverharde weg voor bouwverkeer, ze zijn hier half ulft ook aan het renoveren (dus je bent niet de enige Laurens) :D

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-07-2011 22:14 #881329 door Laurens Post

volvofiel;180034 schreef : mja, die weggetjes hier zijn voor het laatst geasfalteerd onder duits bewind volgens mij (zijn onderhand al half verzakt en de kanten zijn al aan puin gereden), dus waarom er nu ineens nog grind opgebracht moet worden... nouja, het zal dan wel.

ik neem voortaan toch altijd de onverharde weg voor bouwverkeer, ze zijn hier half ulft ook aan het renoveren (dus je bent niet de enige Laurens) :D

Vervelend volk bouwvakkers, heb er donderdag nog 1 vriendelijk verzocht om niet om 7.30uur te claxonneren. Daarnaast hebben we 4 partijen die niet samen werken, 1 de gemeente, 2 woningbouw, 3 stratenmakers en 4 bouwvakkers. En nu beginnen de bewoners ook niet meer mee te werken, tsja hun veroorzaken problemen.

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-07-2011 22:22 #881330 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Thread zonder onderwerp :D
Oh jeetje is mijn post nu ge-edit omdat ik even mijn gevoel uit in scheldwoorden omdat er een hele mooie 700 serie aan puin is gereden... gevoelige mensen hier zeg :|

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
09-07-2011 23:16 #881335 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

mrborrie;180037 schreef : Oh jeetje is mijn post nu ge-edit omdat ik even mijn gevoel uit in scheldwoorden omdat er een hele mooie 700 serie aan puin is gereden... gevoelige mensen hier zeg :|

Ik had je oorspronkelijke post gelezen, maar ben al vergeten wat er stond. Blijkbaar niet zo 'grof' dat het indruk maakte (of het viel in het niet bij mijn eigen verwoordingen :f)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-07-2011 23:48 #881338 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
[mod]Tsja Boris, er zitten hier mensen op het forum die aanstoot nemen aan vloeken en in het bijzonder aan vloeken met religieuze smaak/bijsmaak. En je boosheid uiten kan natuurlijk ook op een subtielere manier, bijvoorbeeld zoals Wouter het deed...

Om heel eerlijk te zijn vond ik het ook niet netjes wat er stond (dat kan ik als mod teruglezen namelijk:D). [/mod]
<persoonlijke noot>
Ik tiep persoonlijk ook wel eens van dat soort:crazy1::grr2::mad::cry3: posts, maar die zal je niet/zelden van mij zien omdat ik ze voordat ik op "send" druk even doorlees en dan toch maar even wijzig naar wat netters. Ik vind het namelijk belangrijk dat ik ook online een redelijk nette indruk achterlaat, en daarnaast vind ik het een klein beetje respect naar anderen toe.
</persoonlijke noot>

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-07-2011 23:54 #881339 door Laurens Post
Ik heb een schuldgevoel, ik kom tot de ontdekking dat ik een 340 heb gesloopt vorig jaar die nog belastingvrij kon worden. Het wel bekende 1987/1986 verhaal.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-07-2011 02:57 #881343 door V300 register
Zo, dat was me het avondje wel.
[/nuttige-post modus]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-07-2011 19:01 #881366 door V300 register
Vandaag de EGR-klep afgeblind en voor de lol een powerfilter van m'n sprintscooter gemonteerd. Wat een wereld van verschil, de auto loopt een stuk lekkerder met de EGR dicht. Bij vol gas hoor je het powerfilter wel zuigen, ook wel grappig maar harder gaat het niet.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2011 08:59 #881551 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
Dit zijn van die dagen dat je in bed moet blijven....

Het begon met de wekker die au aan mijn hoofd deed. Toen deed ik de gordijnen open, stort regen... shit niet met de fiets. Dan maar met de auto. 7.10 uur stond ik bij onze prachtige volautomatische auto berging. Lift zakt, hoor de transporter mn 360 ophalen... en toen kwam hij naar de lift, halverwege de lift ineens een pestklap en een hoop troep onder m'n auto op de lift. Hydrauliek leiding van de transporter geklapt... Die klote garage heeft net 3 dagen uitgestaan voor groot onderhoud. Nou goed monteur gebeld, uit z?n bed. Die was vannacht dus al 3x geweest om een storing te verhelpen. Nu een iets grotere storing.

Dan maar vragen of Pa ff een slinger wil geven en dan vanavond met de tram naar huis. Komen we bij de 460, rechter portier staat een stukje open. Dashboardkastje open radio pleitte. GVD, gelukkig een goedkope kruidvat radio. En gelukkig heb ik hem nooit vast gezet, hij klemde bij het inbouwen een beetje. Dus geen schade aan het dashboard gelukkig. Bekabeling is ook nog heel. Wel kut is dat er een gat onder de handgreep is gemaakt in de deur. De inbreker wist dus precies hoe hij de deur open moest maken. Meest waardevolle wat gejat is zijn 2 cd albums van 10 euro. En mijn setje met reserve lampjes welke in het dashboard kastje lag.

Moderators: Mark Smeets