Thread zonder onderwerp :D
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
En ik blijf niet aan het wassen met mijn auto's. Lijkt wel of ik in de Sahara woon?(renovatiewijk)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ik neem voortaan toch altijd de onverharde weg voor bouwverkeer, ze zijn hier half ulft ook aan het renoveren (dus je bent niet de enige Laurens)
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
volvofiel;180034 schreef : mja, die weggetjes hier zijn voor het laatst geasfalteerd onder duits bewind volgens mij (zijn onderhand al half verzakt en de kanten zijn al aan puin gereden), dus waarom er nu ineens nog grind opgebracht moet worden... nouja, het zal dan wel.
ik neem voortaan toch altijd de onverharde weg voor bouwverkeer, ze zijn hier half ulft ook aan het renoveren (dus je bent niet de enige Laurens)
Vervelend volk bouwvakkers, heb er donderdag nog 1 vriendelijk verzocht om niet om 7.30uur te claxonneren. Daarnaast hebben we 4 partijen die niet samen werken, 1 de gemeente, 2 woningbouw, 3 stratenmakers en 4 bouwvakkers. En nu beginnen de bewoners ook niet meer mee te werken, tsja hun veroorzaken problemen.
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Mark Smeets
- Moderator
-
mrborrie;180037 schreef : Oh jeetje is mijn post nu ge-edit omdat ik even mijn gevoel uit in scheldwoorden omdat er een hele mooie 700 serie aan puin is gereden... gevoelige mensen hier zeg
Ik had je oorspronkelijke post gelezen, maar ben al vergeten wat er stond. Blijkbaar niet zo 'grof' dat het indruk maakte (of het viel in het niet bij mijn eigen verwoordingen :f)
- V300 register
- Verbannen
-
Om heel eerlijk te zijn vond ik het ook niet netjes wat er stond (dat kan ik als mod teruglezen namelijk:D). [/mod]
<persoonlijke noot>
Ik tiep persoonlijk ook wel eens van dat soort:crazy1::grr2:
</persoonlijke noot>
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
[/nuttige-post modus]
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Het begon met de wekker die au aan mijn hoofd deed. Toen deed ik de gordijnen open, stort regen... shit niet met de fiets. Dan maar met de auto. 7.10 uur stond ik bij onze prachtige volautomatische auto berging. Lift zakt, hoor de transporter mn 360 ophalen... en toen kwam hij naar de lift, halverwege de lift ineens een pestklap en een hoop troep onder m'n auto op de lift. Hydrauliek leiding van de transporter geklapt... Die klote garage heeft net 3 dagen uitgestaan voor groot onderhoud. Nou goed monteur gebeld, uit z?n bed. Die was vannacht dus al 3x geweest om een storing te verhelpen. Nu een iets grotere storing.
Dan maar vragen of Pa ff een slinger wil geven en dan vanavond met de tram naar huis. Komen we bij de 460, rechter portier staat een stukje open. Dashboardkastje open radio pleitte. GVD, gelukkig een goedkope kruidvat radio. En gelukkig heb ik hem nooit vast gezet, hij klemde bij het inbouwen een beetje. Dus geen schade aan het dashboard gelukkig. Bekabeling is ook nog heel. Wel kut is dat er een gat onder de handgreep is gemaakt in de deur. De inbreker wist dus precies hoe hij de deur open moest maken. Meest waardevolle wat gejat is zijn 2 cd albums van 10 euro. En mijn setje met reserve lampjes welke in het dashboard kastje lag.