Thread zonder onderwerp :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2011 16:39 #882683 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
met mn pa was het nog mooier, toen zaten de kuipstoelen er nog niet in (nu past ie zowieso niet meer in de stoelen:+)hij moest naar zn werk en de 343 wilde niet starten (tank was leeg, ook dat had hij zelf gedaan!) dus die eigenwijs had m zonder te vragen meegenomen. heeft hij mede dankzij sperdifferentieel en t natte weer 3x achterstevoren gestaan tussen Benschop en IJsselstein, daarna was het ook gelijk over. als de 343 nu eens niet start pakt hij de fiets:D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-08-2011 16:39 #882684 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik leef met je mee, Jean-Luc.. Hoe bot het ook is om te zeggen, vrouwen (en de meeste mannen) komen bij mij niet achter het stuur.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
04-08-2011 18:48 #882689 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D

Dutchie;181456 schreef : Ik leef met je mee, Jean-Luc.. Hoe bot het ook is om te zeggen, vrouwen (en de meeste mannen) komen bij mij niet achter het stuur.

Same here! Zelfs mijn ma komt niet in mijn auto's (wil en durft ze ook niet gelukkig). Sinds dat ik die polarissen gekocht heb rijdt pap ook met tegenzin in mijn auto (stel er komt iets aan). De enige op mijn pa na die erin mag rijden, is mijn beste maat, die heeft laatst nog van Hasselt terug naar huis gereden na het stappen.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-08-2011 18:53 #882691 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D
ben je in de buurt van auto rima voor je werk..zijn ze gesloten..vakantie tot 5 augustus..

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2011 19:28 #882708 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
niemand wil in mijn 345 rijden vanwege de handchoke, dus het probleem was al opgelost voor het een probleem werd :)

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-08-2011 19:31 #882710 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Thread zonder onderwerp :D

volvofiel;181482 schreef : niemand wil in mijn 345 rijden vanwege de handchoke, dus het probleem was al opgelost voor het een probleem werd :)

zeker ook nooit iemand anders in laten rijden.,is een prachtige wagen om te zien..:y:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2011 19:36 #882711 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
jazeker laat ik er wel anderen in rijden, als ik ze maar ken.

Mijn vader mag 'm gebruiken wanneer hij maar wil (alleen doet 'ie dat nooit :D), broer Stefan kan er goed mee overweg en m'n moeder redt zich d'r ook wel mee

"vreemdelingen" komen niet achter het stuur, da's wel een ding dat zeker is

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-08-2011 19:53 #882721 door V300 register
In mijn auto mag bijna iedereen die ik ken rijden. Sommigen niet, omdat ik weet hoe ze rijden :nono: De meesten kunnen gelukkig wel rijden, en mogen de Volvo zo komen halen als ik hem niet nodig heb.

Nu gebruikt niemand anders mijn auto omdat ze hem erg onpraktisch vinden. Handchoke, geen stuurbekrachtiging, achterbank kan niet neerklappen, en maar 4 plaatsen i.p.v. 5, zijn enkele voorbeelden hiervan...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-08-2011 21:25 #882757 door V300 register
Heb wel eens verbaasde reacties gehad omdat ik m'n auto niet wilde uitlenen. Riepen ze: 'Maar 't is toch een ouwe auto? Wat maakt het nou uit?!' Nou... als je me ?rgens kwaad mee wil hebben... :flame:

Daarom, alleen m'n pa mag er mee rijden en een goeie vriend van me ook. Met hem ga ik ook op vakantie, dus hij zal wel moeten :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-08-2011 21:42 #882761 door V300 register

Dutchie;181531 schreef : Heb wel eens verbaasde reacties gehad omdat ik m'n auto niet wilde uitlenen. Riepen ze: 'Maar 't is toch een ouwe auto? Wat maakt het nou uit?!'

Je beschrijft precies de mensen die mijn auto niet mee krijgen.

Zelf ben ik trouwens van mening dat je beter een deuk in een nieuwe auto kunt rijden dan een oude auto. De nieuwe auto is all-risk verzekerd, en wordt wel weer gemaakt ;)

Moderators: Mark Smeets