Thread zonder onderwerp :D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dutchie;181456 schreef : Ik leef met je mee, Jean-Luc.. Hoe bot het ook is om te zeggen, vrouwen (en de meeste mannen) komen bij mij niet achter het stuur.
Same here! Zelfs mijn ma komt niet in mijn auto's (wil en durft ze ook niet gelukkig). Sinds dat ik die polarissen gekocht heb rijdt pap ook met tegenzin in mijn auto (stel er komt iets aan). De enige op mijn pa na die erin mag rijden, is mijn beste maat, die heeft laatst nog van Hasselt terug naar huis gereden na het stappen.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
zeker ook nooit iemand anders in laten rijden.,is een prachtige wagen om te zien..:y:volvofiel;181482 schreef : niemand wil in mijn 345 rijden vanwege de handchoke, dus het probleem was al opgelost voor het een probleem werd
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Mijn vader mag 'm gebruiken wanneer hij maar wil (alleen doet 'ie dat nooit
), broer Stefan kan er goed mee overweg en m'n moeder redt zich d'r ook wel mee"vreemdelingen" komen niet achter het stuur, da's wel een ding dat zeker is
- V300 register
- Verbannen
-
Nu gebruikt niemand anders mijn auto omdat ze hem erg onpraktisch vinden. Handchoke, geen stuurbekrachtiging, achterbank kan niet neerklappen, en maar 4 plaatsen i.p.v. 5, zijn enkele voorbeelden hiervan...
- V300 register
- Verbannen
-
Daarom, alleen m'n pa mag er mee rijden en een goeie vriend van me ook. Met hem ga ik ook op vakantie, dus hij zal wel moeten :+
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;181531 schreef : Heb wel eens verbaasde reacties gehad omdat ik m'n auto niet wilde uitlenen. Riepen ze: 'Maar 't is toch een ouwe auto? Wat maakt het nou uit?!'
Je beschrijft precies de mensen die mijn auto niet mee krijgen.
Zelf ben ik trouwens van mening dat je beter een deuk in een nieuwe auto kunt rijden dan een oude auto. De nieuwe auto is all-risk verzekerd, en wordt wel weer gemaakt